اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر:

سومین تجارت پر پول دنیا، تجارت طلا است

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر گفت: تجارت طلا، سومین تجارت پر پول در دنیا است.

سومین تجارت پر پول دنیا، تجارت طلا است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مهدی کشتی‌آرای در مراسم افتتاح مجتمع تجاری، تفریحی نور زنجان اظهار کرد: افتتاح مجتمع‌های تجاری موجب پیشرفت استان‌های مختلف می‌شود و باید از ظرفیت استان‌ها در این زمینه استفاده لازم به عمل آید.

وی خاطرنشان کرد: افتتاح مجتمع‌های این چنین، موجب رشد و توسعه اقتصادی استان‌ها شده و از خرید لوازم مورد نیاز شهروندان از سایر استان‌ها جلوگیری می‌کند.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر با اشاره به اینکه فعالیت 70 واحد طلافروشی در مجتمع تجاری نور پیش‌بینی شده و اقدامات لازم در این زمینه صورت گرفته است، اضافه کرد: این امر یک اقدام بی‌نظیر در زمینه تامین طلای مورد نیاز شهروندان است.

وی همچنین با اشاره به راه‌اندازی لابراتوار تخصصی شناخت سنگ و جواهر در این مجتمع تجاری افزود: راه‌اندازی این مرکز نیز یک اقدام در خور توجه در راستای شناخت انواع طلا، جواهر و زیورآلات است.

کشتی‌آرای در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در حال حاضر کشور به پیشرفت‌های بسیاری در زمینه طلا و جواهر دست یافته است، اضافه کرد: ملیله و جواهر استان زنجان نیز از برندهای مشهور در سطح کشور است، ولی متاسفانه در سال‌های اخیر مهجور مانده و باید استفاده بیشتری از آن به عمل آید.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول