اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مجمع فعالان فضای مجازی کشور:

گوگل از اطلاعات شخصی کاربران سوءاستفاده می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مجمع فعالان فضای مجازی کشور گفت: گوگل اطلاعات شخصی کاربران را مورد سوءاستفاده قرار می‌دهد.

گوگل از اطلاعات شخصی کاربران سوءاستفاده می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، مهدی صرامی ظهر امروز در دومین جشنواره بزرگ سایت و وبلاگ‌نویسی مبین که از سوی سازمان تبلیغات اسلامی مازندران در دانشکده علوم قرآنی آمل برگزار شد، بیان کرد: اطلاعات در فضای مجازی باید فرآوری و بعد ارائه شود تا اطلاعات شخصی به راحتی در دست دیگران قرار نگیرد.

وی افزود: مسئله اصلی که در چند دهه اخیر غرب بر روی آن متمرکز شده در رابطه با انرژی هسته‌ای ایران است.

صرامی با تاکید بر اینکه رصدکنندگان فضای مجازی با به دست آوردن این منابع حجم بالائی از جمعیت به فعالیت کاری مشغول می‌شوند، اظهار داشت: اطلاعات اصلی و مورد خواست آنها در فضای مجازی است.

وی ادامه داد: در این شرایط بود که مقام معظم رهبری در رابطه با حساسیت موضوع به جنبش نرم‌افزاری تاکید داشتند و اخیرا شورای عالی مجازی را به ریاست رئیس جمهور و سران سه قوه در نظر گرفتند.

صرامی در رابطه با کسانی که به راحتی اطلاعات شخصی خود را ناخواسته در اینترنت قرار می‌دهند، گفت: در خدماتی که گوگل ارائه  می‌دهد ما ناخواسته و ندانسته اطلاعات شخصی حتی عکس‌ها و سلیقه‌های فکری و پیام‌های خصوصی را وارد سایت گوگل می‌کنیم.

مدیرعامل مجمع فعالان فضای مجازی کشور گفت: مطمئن باشید همه این اطلاعات را گوگل می‌فروشند و یا برای آگهی‌های مورد نیاز خود استفاده می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه مدیرعامل گوگل اذعان دارد که اطلاعات مربوط به همه را در اختیار دارد، افزود: این نشان می‌دهد که تمام اطلاعاتی که در اینترنت وجود دارد در اختیار شرکت‌های اینترنتی قرار می‌گیرد.

حدیث غدیر بزرگ‌ترین و محروم‌ترین در اسلام است

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، حدیث غدیر را بزرگ‌ترین و مظلوم‌ترین حدیث در اسلام عنوان کرد.

حجت‌السلام ناصر شکریان نیز با اشاره به اینکه برخی احادیث را در اسلام یک امام تا چندین نفر نقل کرده و به آن اعتبار می‌دهند، افزود: حدیث غدیر را 120 نفر بیان کرده‌اند، اما هنوز این حدیث مظلوم‌ترین حدیث در اسلام است.

وی با بیان اینکه در واقعه غدیر 120 هزار نفر حضور داشتند، یادآور شد: مطمئنا 120 نفر این حدیث را بیان کرده‌اند، اما هنوز برای آن تشکیک خاطر ایجاد می‌کنند.

شکریان با اعلام اینکه هیچ جریان دموکراسی‌تر از غدیر نبود، گفت: در این واقعه از همه جای ممالک اسلامی و هر زبان و قومی حضور داشند.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه حق مطلب به خوبی ادا نشده است، تصریح کرد: در غدیر گفته شد که حاضرین آن را به غایبین برسانند تا به روز قیامت برسد اما چنین وصیتی عملی نشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه این روزها فضای مجازی مشتریان خاص خود را دارد، یادآور شد: باید دید هرکدام از ما در این فضا چه کاری برای حضرت علی (ع) انجام داده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه پیام غدیر جز حمایت از ولایت فقیه نیست، بیان داشت: رهبری نیز بر جنبش نرم‌افزاری تاکید دارند که باید عملی شود.

شکریان با اشاره به بیانات روز گذشته مقام معظم رهبریی اظهار داشت: ایشان بر اینکه اختلافات را در سطح جامعه بالا نبریم، تاکید دارند و هر کس این امر را انجام دهد به مردم و نظام خیانت کرده است.

انتهای پیام/ب10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول