اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره‌کل ورزش و امور جوانان ایلام:

اولین همایش ملی شبکه طلایه‌داران جهاد در ایلام برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره‌کل ورزش و امور جوانان استان ایلام گفت: اولین همایش ملی شبکه طلایه‌داران جهاد در ایلام برپا می‌شود.

اولین همایش ملی شبکه طلایه‌داران جهاد در ایلام برپا می‌شود

مالک صادقیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: همایش ملی شبکه طلایه‌داران جهاد با حضور سمن‌ها و گروه‌های فعال جهادی 25 و 26 آبان ماه در شهر ایلام برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر تمهیدات لازم برای برپایی این همایش ملی از سوی این دستگاه اجرایی در استان ایلام اندیشیده شده است.

این مسئول اضافه کرد: گسترش فعالیت‌های جاری توسط سازمان‌های مردم‌نهاد و گروه‌های خودجوش در عرصه سازندگی کشور یکی از برنامه‌های مهم و تحقق‌یافته است.

صادقیان تصریح کرد: بر این اساس این دستگاه اجرایی به سهم خود در راستای اعتلای کشور با استفاده از ظرفیت‌های موجود تمام توان خود را به کار بسته است.

معاون فرهنگی اداره‌کل ورزش و امور جوانان استان ایلام گفت: نهادینه شدن طرح شبکه ارتباطی جهادی در استان به منظور ساماندهی و سازماندهی ارتباط و تبادل تجربیات گروه‌ها با یکدیگر یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این دستگاه بوده که در این راستا برنامه‌ریزی کرده است.

وی ادامه داد: برپایی نخستین همایش ملی طلایه‌داران جهاد در ایلام نیز در این راستا بوده که از دست‌اندرکاران همکار و همیار برای اجرایی شدن این همایش تقدیر و تجلیل می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: قرار است 70 سمن و گروه جهادی و 200 نفر از فعالان جهادی در این همایش ملی در استان ایلام شرکت کنند.

صادقیان تصریح کرد: برگزاری کارگاه‌های تخصصی توانمندسازی، جهاد فرهنگی، اشتغالزایی و علمی، نمایشگاه تخصصی آثار فرهنگی، هنری و اشتغالزایی گروه‌های جهادی از مهم‌ترین محورهای برنامه‌های این همایش دو روزه کشوری در استان ایلام است که توسط معاونت فرهنگی اداره کل ورزش و امور جوانان استان ایلام تدوین و اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/ل20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول