اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همت مجمع خیرین بیمارستان زارع ساری

محل اسکان همراهان بیمار در ساری کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: با همت مجمع خیرین بیمارستان زارع ساری، کلنگ ساخت محل اسکان همراهان بیماران بیمارستان زارع ساری به زمین زده شد.

محل اسکان همراهان بیمار در ساری کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ظهر امروز با حضور مسئولان استانی و مسئولان ارشد دانشگاه علوم پزشکی مازندران، کلنگ محل اسکان همراهان بیمارستان زارع ساری با اعتبار اولیه حدود 70 میلیون تومان و در زمینی به مساحت 200 متر به زمین زده شد.

عضو مجمع خیران بیمارستان زارع ساری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی قرار است این مجتمع به صورت سوئیت در اختیار همراهان بیمارانی که به بیمارستان زارع ساری مراجعه می‌کنند، قرار گیرد.

ایرج عرب تصریح کرد: این مجموعه قرار است در چهار طبقه و به صورت سوئیت و برای همراهان حدود 80 بیمار ساخته شود.

وی در ادامه با اعلام اینکه برای فاز اول این پروژه حدود 250 میلیون تومان توسط خیران تعهد شد، بیان داشت: در حال حاضر 70 میلیون تومان اعتبار اولیه در اختیار مسئولان بیمارستان برای اجرای کارهای اولیه قرار گرفت.

عضو مجمع خیران بیمارستان زارع ساری خاطرنشان کرد: ساخت هر طبقه حدود 300 میلیون تومان اعتبار می‌خواهد و در نشستی که با مجمع خیران بیمارستان زارع ساری داشتیم خیران تعهد کردند که این مجموعه را تا حدود شش ماه به اتمام برسانند.

وی در پایان از خیران حوزه سلامت و رسانه‌ها درخواست کرد که نسبت به تکمیل این پروژه با خیران بیمارستان زارع ساری همکاری مناسب را داشته باشند.

انتهای پیام/و30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول