اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کتابخانه‌های عمومی بویین زهرا خبر داد

کلنگ‌زنی کتابخانه الکترونیک مرکزی بویین زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بویین زهرا گفت: پروژه کتابخانه مجهز به کتاب‌های جدید و الکترونیک بخش مرکزی بویین زهرا کلنگ‌زنی می‌شود.

کلنگ‌زنی کتابخانه الکترونیک مرکزی بویین زهرا

علی بالایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با اشاره به اینکه در حال حاضر دو کتابخانه مشارکتی در زندان مرکزی بخش مرکزی بویین زهرا و اردوگاه کار درمانی آراسنج قرار دارند، اظهار کرد: توسعه خانه‌های کتاب از جمله برنامه‌هایی است که با جدیت در این شهرستان در حال پیگیری است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: توجه به زیرساخت‌ها در بخش احداث کتابخانه‌ها از جمله مهم‌ترین دغدغه‌های فرهنگی است که مسئولان باید توجه ویژه‌ای را نسبت به آن داشته باشند.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی پروژه احداث بزرگ‌ترین کتابخانه عمومی شهرستان بویین زهرا در بخش مرکزی عنوان کرد: این کتابخانه بزرگ هم‌زمان با هفته کتاب با حضور مسئولان بویین زهرا و با مساحت 220 متر در 6 طبقه به صورت الکترونیک کلنگ‌زنی می‌شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بویین زهرا ادامه داد: با توافقات صورت گرفته در این کتابخانه جدید‌ترین کتب در زمینه‌های متنوع به مخاطبان ارائه می‌شود.

بالایی بیان کرد: نوسازی و ترمیم کتابخانه‌های روستایی نیز در سال جاری از برنامه‌هایی است که با همکاری شهرداری و نهاد‌های دیگر انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: تجهیز کتابخانه‌‌ها به انواع سیستم‌های نوین اطلاع‌رسانی و بهره‌گیری از سیستم‌های جدید می‌تواند در افزایش سطح کمی و کیفی مخاطبان مفید واقع شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسات و هم‌اندیشی‌های مختلف با فرماندار و دیگر مسئولان اجرایی در شهرستان بویین زهرا در راستای پیگیری و بررسی موانع کتاب‌خوانی عنوان کرد: این جلسات تاکنون نتایجی بسیار خوبی را بر روند توسعه و ایجاد فضاهای فرهنگی بیشتر در بویین زهرا داشته است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بویین زهرا با اشاره به افزایش میزان سرانه مطالعه کتاب در بخش‌های چهارگانه شهرستان بویین زهرا ادامه داد: این مهم با تلاش خستگی ناپذیر مسئولان و برنامه‌ریزی‌های دقیق صورت پذیرفته است.

بالایی بیان کرد: برپایی مسابقات فرهنگی و دیجیتالی از فعالیت‌های مهم دیگری است که هر ماه در کتابخانه مرکزی و دیگر کتابخانه‌های این شهرستان برپا می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: تحقق رسالت مهم کتاب‌خوانی در جامعه نیازمند نگاه جامع و آینده‌نگر است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول