اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر ساری:

کلنگ‌زنی پروژه‌‌های شهری در ساری ممنوع شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر ساری گفت: کلنگ‌زنی پروژه‌‌های شهری در ساری تا اطلاع ثانوی ممنوع شود.

کلنگ‌زنی پروژه‌‌های شهری در ساری ممنوع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، محمدحسن محمدی‌کیادهی در صحن علنی شورای اسلامی شهر ساری با تاکید بر اینکه شهرداری ساری  در سال‌های اخیر حجم زیادی از نیروی انسانی را با عنوان‌های مختلف قراردادی، شرکتی و پیمانی جذب کرده، اظهار داشت: 90 درصد نیروهای جذب شده از مجاری قانونی عبور نکردند.

وی ادامه داد: اغلب نیروهای جذب شده در شهرداری ساری از اقوام درجه یک مقامات مربوطه در استانداری، شورای شهر و شهرداری و نیز مقامات محلی هستند.

این عضو شورای شهر ساری با اشاره به اینکه این موضوع باعث ایجاد فضای بدبینی و ترویج بی‌عدالتی شد در شهرداری ساری شده، تصریح کرد: جذب نیروی رابطه‌ای در شهرداری سبب کاهش کارآمدی پرسنل قدیمی شد که خواهان  جذب فرزندان خود پس از بازنشستگی در این نهاد خدماتی شدند.

محمدی‌کیادهی با تاکید بر اینکه شهرداری از جذب نیروهای جدید خودداری کند، بیان داشت: تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و شرکتی در شهرداری ساری دغدغه است و این امر نیز سبب کاهش بهره‌وری در این نهاد خدماتی شد.

وی رابطه مازندران بوِیژه مرکز استان را با منابع قدرت و ثروت ضعیف دانست و یادآور شد: ضعیف بودن منابع ثروت و قدرت سبب شد تا از سرمایه‌های دولتی و خصوصی عقب بمانیم.

این عضو شورای اسلامی شهر ساری تصریح کرد: حال که نمایندگان ساری و میاندرود در گرفتن پست‌های منشعب از عنوان نمایندگی پرتلاش ظاهر شده‌اند لازم است از این ظرفیت‌ها برای تامین مطالبات به حق مردم استفاده شود.

محمدی‌کیادهی اضافه کرد: شورای شهر و شهرداری ساری به عنوان محور هماهنگی با نمایندگان مجلس در جذب اعتبارات و سرمایه نقش موثری داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه پروژه‌های زیادی در شهر ساری وجود دارد که با حضور مسئولان و با برگزاری مراسم خاص و تبلغیات گسترده کلنگ‌زنی آنها صورت گرفته، گفت: این پروژه‌ها با گذشت سال‌ها کوچکترین اقدامی برای بهره برداری از آنها انجام نشده است.

این مسئول ادامه داد: پیشنهاد می‌شود شورای شهر در اجرای وظایف ذاتی خود که فرهنگ‌سازی و نظارت است در اقدامی شجاعانه نه تنها از شرکت در اینگونه کلنگ زنی‌ها خودداری کند بلکه آن را تقبیح دانسته و مذموم شمارد.

عضو شورای اسلامی شهر ساری اذعان داشت: بدون تردید ترک مراسم کلنگ‌زنی از سوی اعضای شورای شهر ساری باعث تقویت مراسم افتتاحیه شده و مردم هم به همان اندازه که از اولی بیزارند از دومی استقبال می‌کنند.

وی متذکر شد: شورای شهر ساری برای بهره‌برداری مناسب از پروژه‌های سطح شهر باید شعار تا اطلاع ثانوی مراسم کلنگ زنی ممنوع فقط مراسم افتتاحیه مجاز و معتبر است را به عنوان یک فرهنگ در مرکز استان نهادینه کند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول