اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان جنوبی

شعب تامین اجتماعی با لیست‌های کاغذی خداحافظی کرد

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: به منظور یکسان‌سازی نحوه ورود اطلاعات بیمه‌شدگان و جلوگیری از انباشت لیست‌های کاغذی لیست‌های حق بیمه توسط شعب تأمین اجتماعی در قالب لوح فشرده دریافت می‌شود.

شعب تامین اجتماعی با لیست‌های کاغذی خداحافظی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط‌عمومی اداره کل تامین اجتماعی خراسان جنوبی، سید علی‌اصغر محمودی اظهار کرد: بعد از گذشت نیم قرن برای نخستین‌بار در کشور شعب تامین اجتماعی خراسان جنوبی با لیست‌های کاغذی حقوق و دستمزد خداحافظی کرد.

وی ادامه داد: به منظور یکسان‌سازی نحوه ورود اطلاعات مربوط به کارگاه‌ها و بیمه شدگان، همچنین رفع خطاهای احتمالی از مرحله دریافت لیست تا مرحله ورود اطلاعات، جلوگیری از انباشت لیست‌های کاغذی ایجاد فضای مناسب در محیط کار و بایگانی صد در صد لیست‌های حق بیمه توسط شعب تأمین اجتماعی در قالب لوح فشرده دریافت می‌شود.

مدیر‌کل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی افزود: با توجه به اینکه اطلاعات مندرج در لیست‌های کاغذی پس از چند سال از بین می‌رود و ماندگاری آن محدود است بنابراین دریافت سی دی از سه سال گذشته به تدریج در شعب تأمین اجتماعی استان آغاز شده و با ترغیب کارفرمایان به تنظیم لیست مکانیزه هم‌اکنون صد درصد صورت دستمزد و حقوق بیمه‌شدگان از طریق لوح فشرده دریافت می‌شود.

محمودی تصریح کرد: حذف لیست‌های کاغذی موجب تسهیل در ثبت اطلاعات بیمه‌شدگان، صرفه‌جویی در وقت و تسریع در پاسخگویی به مخاطبان شده است.

محمودی اضافه کرد: در حال حاضر بالغ بر 8 هزار صورت دستمزد مکانیزه در خراسان جنوبی با سی دی دریافت می‌شود.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول