اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تامین اجتماعی سمنان:

صندوق بیمه‏های اجتماعی سمنان دارای جایگاه یک کشوری است

خبرگزاری فارس: رئیس تامین اجتماعی سمنان گفت: هر شهرستان دارای شعبه‏ای از صندوق بیمه‏های اجتماعی با درجه‏بندی یک تا پنج است که شعبه سمنان در جایگاه یک کشوری قرار دارد.

صندوق بیمه‏های اجتماعی سمنان دارای جایگاه یک کشوری است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی تجلی پیش‌ازظهر امروز در جلسه عقیدتی مدیران شهرستان سمنان که به میزبانی اداره تامین اجتماعی شهرستان سمنان در امامزاده علی‏بن‏جعفر(ع) سمنان برگزار شد، گزارش مختصری از عملکرد اداره تامین اجتماعی شهرستان سمنان را برای حاضران ارائه کرد.

وی افزود: صندوق بیمه‏های اجتماعی با سه بازوی دولت، بیمه‏شدگان و کارفرمایان تشکیل شده است.

رئیس تامین اجتماعی شهرستان سمنان ادامه داد: هدف صندوق بیمه‏های اجتماعی اجرا، تعمیم و گسترش انواع بیمه‌های اجتماعی و درمانی و استقرار نظام هماهنگ متناسب با اهداف نظام جامع رفاه و تأمین اجتماعی است.

تجلی بیان کرد: هر شهرستان دارای شعبه‏ای با درجه‏بندی یک تا پنج است که شعبه سمنان با توجه به تعداد بیمه‏شدگان، نفرات و مستمری‏بگیران در جایگاه یک کشوری قرار دارد.

وی همچنین در مورد طرح بخشودگی جرایم گفت: در صورتی که کارفرمایان درخواست کتبی مبنی بر پرداخت بدهی‌های معوقه قطعی بابت حق‌بیمه و بیمه بیکاری تا اسفند ماه 90 کارگاه خود را به سازمان تأمین ‌اجتماعی ارائه و مبلغ مربوطه را تا 30 آذرماه سال 1391 پرداخت کنند، از بخشودگی جرایم متعلقه به ترتیبی که در قانون بیان شده، برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول