اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تامین‌اجتماعی شعبه نیشابور:

ماهانه 40 میلیارد ریال به مستمری بگیران تامین‌اجتماعی پرداخت ‌می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تامین‌اجتماعی شعبه نیشابور گفت: بیش از 6 هزار و 300 خانوار مستمری بگیر تامین‌اجتماعی هستند که ماهانه بیش از 40 میلیارد ریال حقوق به ایشان پرداخت می‌شود.

ماهانه 40 میلیارد ریال به مستمری بگیران تامین‌اجتماعی پرداخت ‌می‌شود

محمدرضا حجتی‌منش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 60 هزار نفر بیمه شده اصلی و در مجموع حدود 200 هزار نفر شامل افراد تحت تکفل از خدمات بیمه تامین‌اجتماعی برخوردار هستند.

رئیس اداره تامین‌اجتماعی شعبه نیشابور گفت: بیش از 6 هزار و 300 خانوار مستمری بگیر تامین‌اجتماعی هستند که ماهانه بیش از 40 میلیارد ریال حقوق به ایشان پرداخت می‌شود.

وی در‌ رابطه با شرایط بخشودگی جرایم بدهکاری بیمه کارفرمایان اظهار داشت: پیرو مصوبه 31/02/91 مجلس شورای اسلامی و دستور عمل صادره از سوی هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی کشور در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، این سازمان افتخار دارد به تمامی کارفرمایانی که به تامین اجتماعی بدهکار هستند در صورت مراجعه به اداره تامین‌اجتماعی شعبه نیشابور از تاریخ 25 مهرماه جاری تا پایان آذر ماه امسال بخشودگی 90 درصد جرایم متعلقه را اعمال کند.

رئیس اداره تامین‌اجتماعی شعبه نیشابور اضافه کرد: اگر این بدهی به‌ صورت نقدی پرداخت شود، 90 درصد بخشودگی اعمال می‌شود.

حجتی‌منش خاطرنشان کرد: چنانچه بدهکاران تمایل به تقسیط بدهی داشته باشند عملاً به ازای هر ماه تقسیط نمی‌‌توانند از 10 درصد ماهانه معافیت اعمال شده، استفاده کنند.

رئیس اداره تامین‌اجتماعی شعبه نیشابور گفت: چنانچه کسانی متقاضی استفاده از تقسیط بدهی باشند، مشروط به آنکه تعداد اقساط از هشت قسط حد اکثر تا تاریخ پایان مردادماه 92 تجاوز نکند به ازای هر قسط ده درصد از بخشودگی اعمال نمی‌شود.

وی تاکید کرد: به عنوان مثال شخصی که بدهی خود را در 30/10/91 پرداخت کند از 80 درصد بخشودگی و چنانچه مبلغ مذکور را در 30/11/91 پرداخت کند از 70 درصد بخشودگی استفاده می‌کند و به همین نحو برای ماه‌های بعد اعمال می‌شود.

رئیس تامین‌اجتماعی نیشابور بیان داشت: شرط تقسیط نیز مراجعه به این اداره تا پایان آذرماه امسال است و به درخواست‌های بعد از تاریخ فوق ترتیب اثر داده نمی‌شود.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول