اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم صورت گرفت

برگزاری 23 گفتمان دینی در جنوب سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگی شعبه جنوب‌شرق گفت: به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شعبه جنوب‌شرق کشور در هفته ولایت، 23 گفتمان دینی در شهرستان‌های ایرانشهر، دلگان و بزمان برگزار شد.

برگزاری 23 گفتمان دینی در جنوب سیستان‌وبلوچستان

حجت‌الاسلام قادر بخش بامری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: این اقدام با عنایت به توفیقات حاصل شده و ظرفیت‌های بالای گفتمان‌های دینی در ایجاد تعاملات فرهنگی و آموزشی انجام می‌گیرد.

وی افزود: مطابق برنامه‌ریزی و کارسازی انجام‌گرفته، تعداد 23 گفتمان دینی تخصصی در حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها و مدارس شهرستان‌های ایرانشهر و دلگان در مدت هفته ولایت برگزار شد.

دبیر اجرایی گفتمان‌های دینی ایرانشهر تصریح کرد: این گفتمان‌های دینی در موضوعات مذهبی، فرهنگی، اجتماعی، فقهی و خانواده و با بهره‌گیری از اساتید برجسته حوزوی و دانشگاه برگزار شده است.

بامری برگزاری گفتمان‌های دینی در میان دانشجویان و طلاب که قشر تأثیرگذار جامعه هستند را گامی بلند در زمینه تقویت باورهای دینی و تحکیم و تعمیق جایگاه مکتب اهل بیت(ع) دانست.

برگزاری جلسه نقد وهابیت در ایرانشهر

رئیس اداره آموزش دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب‌شرق نیز گفت: برگزاری پنجمین جلسه از سلسله جلسات دوره تربیت مدرس فرق و مذاهب با گرایش نقد وهابیت در ایرانشهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام الله‌بخش رشیدی افزود: مدرس این جلسه، حجت‌الاسلام استاد حق پرست از اساتید و فضلای حوزه علمیه قم بود.

وی بیان کرد: دوره تربیت مدرس فرق و مذاهب هر دو هفته و با همکاری مرکز آموزش‌های خاص دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول