اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تاکستان خبر داد

اجرای طرح‌های گفتمان دینی در مدارس تاکستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی تاکستان با اشاره به اعزام روحانیون تاکستانی به مدارس روستایی این شهرستان، از اجرای طرح‌های گفتمان دینی در مدارس تاکستان خبر داد.

اجرای طرح‌های گفتمان دینی در مدارس تاکستان

حجت‌الاسلام محمدرضا میرزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان اظهار کرد: رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه جوانان بسیار وسیع بوده و تاکنون نیز برنامه‌ و طرح‌های فرهنگی و مذهبی مختلفی از سوی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تاکستان برای جوانان و نوجوانان تاکستانی در مساجد و اماکن مذهبی به اجرا در آمده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تاکستان اضافه کرد: طرح گفتمان دینی از جمله رویکردهای اساسی است که با هدف آشنایی اقشار جوانان دانش‌آموز و دانشگاهی در طول ایام سال انجام می‌شود.

وی با اشاره به اعزام بیش از 50 نفر از روحانیون و مبلغه‌های مذهبی به مدارس این شهرستان در بخش‌های چهار گانه عنوان کرد: پاسخگویی به شبهات جوانان و نوجوانان در شرایط حاضر از وظایف خطیر و بسیار مهم روحانیون است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تاکستان بیان کرد: توسعه فعالیت کانون‌های فرهنگی و مذهبی از برنامه‌های اولویت‌داری است که با جدیت در حال پیگیری آن هستیم.

میرزایی با بیان اینکه اشاعه فرهنگ قرآنی در مدارس و دانشگاه‌ها باید به صورت جدی پیگیری شود، تصریح کرد: رسانه‌ها در عرصه شبیخون فرهنگی رسالت‌های بسیار مهمی بر عهده دارند که کمک به تعالی و فرهنگ جامعه از رسالت‌های مهم این قشر است.

وی ادامه داد: فعالیت‌های دینی باید در جامعه نهادینه شده و برای دیگران نیز تبیین شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تاکستان عنوان کرد: بررسی و تبیین آموزه‌های اسلامی برنامه‌ اساسی و راهبردی است که در این شهرستان دنبال می‌شود.

میرزایی بیان کرد: بنا به فرموده قرآن کریم و روایات دینی رسیدن به قله‌های سعادت و اقتدار اسلامی در گرو عمل به دستورات و آموزه‌های اسلامی است.

وی با اشاره به ضرورت توجه بیشتر نهاد‌ها و ارگان‌ها به مسئله اقامه نماز عنوان کرد: باید تلاش کرد تا این فرهنگ بیش از پیش نهادینه شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تاکستان اضافه کرد: مسئولان و مدیران کشوری باید توجه به عرصه‌های دینی را بر خود مقدم دانسته و در این راستا تلاش کنند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول