اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سعدآباد خبر داد

برگزاری 55 گفتمان دینی در مدارس سعدآباد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی سعدآباد گفت: برای نیمه دوم امسال تعداد 55 گفتمان دینی تدارک دیده شده است که به تدریج اجرا می‌شوند.

برگزاری 55 گفتمان دینی در مدارس سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد حجت‌الاسلام عبدالکریم جمالی در نشست مسئولان فرهنگی سعدآباد اظهار داشت: گسترش تعالیم اصیل اسلامی در جامعه امری لازم و ضروری است و مسئولان باید در این مسیر اهتمام ورزند.

وی افزود: دولت نهم و دهم در امر گسترش فرهنگ اسلامی و قرآنی تلاش و فعالیت چشمگیری داشته و به موفقیت‌های خوبی در این راستا رسیده‌ایم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سعدآباد با اشاره به برنامه‌های این نهاد در سال جاری از برگزاری 55 گفتمان دینی در مدارس سعدآباد خبر داد و خاطر نشان کرد: جلسات گفتمان دینی با همکاری مدیریت آموزش و پرورش و مدیریت مدارس شهرهای سعدآباد و وحدتیه و روستاهای دورودگاه، هلپه‌ای و نظرآقا بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مدارس برگزار می‌شود.

جمالی تصریح کرد: برای نیمه دوم امسال تعداد 55 گفتمان دینی تدارک دیده شده است که به تدریج اجرا می‌شوند.

وی اظهار داشت: آشنایی هر چه بیشتر جوانان با هویت و نمادهای فرهنگی از جمله اهدافی است که سازمان تبلیغات اسلامی برای رسیدن به آن تلاش می‌کند.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد افزود: این جلسات در هفته 3 روز با موضوعات احکام، عقاید، پاسخ به شبهات دینی و موضوعات روز برگزار می‌شود.

جمالی اظهار داشت: افزایش سطح کیفی فعالیت‌های فرهنگی و دینی و جذب مخاطبان جوان به سمت این برنامه‌ها از اولویت‌های اساسی تبلیغات اسلامی سعدآباد است.

وی بیان کرد: در شرایطی که دشمنان با تمام توان و ظرفیت برای زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویات تلاش می‌کنند باید دست به دست هم دهیم و راه را برای تربیت صحیح جوانان فراهم کنیم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول