اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره آموزش و پرورش آبیک:

وهابیت به دنبال آسیب رساندن به اسلام است

خبرگزاری فارس: مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک گفت: وهابیت به دنبال آسیب رساندن به اسلام است که با اشاعه آموزه‌های متعالی دین مبین اسلام در مدارس باید جلوی برنامه‌های پلید دشمنان اسلام را در رسیدن به اهدافشان بگیریم.

وهابیت به دنبال آسیب رساندن به اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، احمد نوروزی در جلسه هماهنگی برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم و اذان شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 الی 15 میلیون قاری و حافظ قرآن کریم در کشور می‌طلبد که مسئولان با تعامل بیشتر در راستای نهادینه کردن فرهنگ قرآنی تلاش کنند و با ارایه راهکارهای مناسب در راستای ترویج فعالیت‌های قرآنی گام بردارند.

وی افزود: باید نگاه ویژه‌ای به ترویج قرآن کریم در جامعه داشت تا آحاد مردم به طور اساسی و درست با مفاهیم قرآن کریم آشنا شوند.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک ادامه داد: امروز وهابیت مبالغ هنگفتی را برای مبارزه با نظام اسلامی و منابع دینی مسلمانان به ویژه قرآن کریم و اهل بیت (ع) هزینه می‌کند بنابراین می‌طلبد که مسئولان برای ترویج فرهنگ قرآن کریم اعتبارات جداگانه و ویژه‌ای را اختصاص دهند.

نوروزی تصریح کرد: در مدارس نیز دانش‌آموزان باید با آموزه‌های دینی بیشتر آشنا شوند و در این زمینه فعالیت‌ها مسئولان بیش از پیش افزایش یابد.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول