اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردسکن:

گفتمان اعضای ستاد نماز با مردم گفتمان رویشی باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بردسکن گفت: حضور در نماز جمعه هیچ شرط و شروطی ندارد و گفتمان اعضای ستاد نماز با مردم با هر طرز فکر سیاسی باید گفتمان رویشی باشد.

گفتمان اعضای ستاد نماز با مردم گفتمان رویشی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، حجت‌الاسلام علی اصغر امینی پیش از ظهر امروز و در جلسه معرفی مسئول ستاد نماز جمعه واحد خواهران بردسکن اظهار کرد: حضور در نماز جمعه هیچ شرط و شروطی ندارد و گفتمان اعضای ستاد نماز با مردم با هر طرز فکر سیاسی باید گفتمان مشفقانه و رویشی باشد.

امینی با بیان اینکه جایگاه نمازجمعه زیر نظر ولایت فقیه است، اظهار کرد: این نهاد از اهمیت خاصی برخوردار است و اعضای ستاد باید سعه‌صدر و اخلاق اسلامی داشته باشند.

امام جمعه بردسکن با تاکید بر اعتلا و شخصیت نمازگزاران به‌ویژه بانوان افزود: تقویت روحیه بر اساس آموزه‌های دینی و اعتقادی برای سطوح بانوان باید در صدر برنامه‌ها قرار گیرد.

وی به جریانات انحرافی در سطح کشور اشاره کرد و گفت: اعضای ستاد با شناخت لازم در این نهاد قرار گرفته‌اند و باید در حفظ این جایگاه که یک مرکز عبادی، سیاسی است تلاش کنند.

امینی به بحث علم و تقویت علمی نمازگزاران اشاره کرد و اظهار داشت: ترویج و گستره فعالیت در ستاد نماز بی‌شمار است بنابراین برنامه‌ریزی مطلوب و دامنه‌دار می‌تواند در تحکیم ارزش‌های اسلامی تاثیر زیادی را داشته باشد.

در این جلسه فاطمه نجار به عنوان مسؤل ستاد نماز جمعه واحد خواهران ستاد نماز جمعه بردسکن به حاضران معرفی شد.

نجار در سخنانی گفت: ایجاد کمیته‌های فرهنگی، اصناف و دانش‌آموزی و فراهم کردن برنامه‌های فرهنگی از جمله برنامه‌های ستاد خواهد بود.

وی پاسخگوئی به سئوالات و ایجاد ستاد جهیزیه را از دیگر برنامه‌های ستاد ذکر کرد که با تأمل همکاری خیریه‌های سطح شهر فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول