اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لحظاتی پیش صورت گرفت

دیدار بخشدار و دهیاران بخش مرکزی با آیت‌الله محمودی

خبرگزاری فارس: همزمان با دهه ولایت و امامت بخشدار و دهیاران بخش مرکزی با نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین دیدار و گفت‌وگو کردند.

دیدار بخشدار و دهیاران بخش مرکزی با آیت‌الله محمودی

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همزمان با دهه ولایت و امامت لحظاتی پیش سید رضا طباطبایی بخشدار مرکزی، عباس برکان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ورامین، محمد کاشانی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران جنوب شرق استان تهران، فتح‌الله فرجی فرمانده بسیج اصناف شهرستان و جمعی از دهیاران و کارکنان بخشداری مرکزی ورامین با حضور در بیت آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با ایشان دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

سید رضا طباطبایی در این دیدار ضمن گرامیداشت عید سعید غدیر خم و دهه ولایت طی سخنانی ضمن تاکید بر اهمیت ولایت امیرالمومنین(ع) گفت: حضرت علی(ع) در موارد علمی و نیز شجاعت همتا ندارد، ایشان شخصی بودند که در عین پهلوانی و قدرت در مقابل ایتام و ضعفای جامعه متواضع بودند، درک شخصیت ایشان برای ما بسیار دشوار است، اوج عظمت ایشان را رسول اکرم(ص) در روز عید غدیر به منصه ظهور رساندند.

بخشدار مرکزی ورامین افزود: شهدای عزیز انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی ثابت‌قدم‌ترین پیروان راه نورانی علی ابن ابیطالب(ع) هستند، این گل‌های پرپر پیروان واقعی ولایت ایشان می‌باشند بنابراین می‌توان شهدا را احیاگران حقیقی واقعه غدیر خم دانست.

بخشدار مرکزی ورامین در حاشیه این دیدار نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: این دیدار در راستای دیدار کارکنان بخشداری مرکزی و دهیاران بخش مرکزی با خانواده‌های شهدا صورت پذیرفت و امام جمعه محبوب شهرمان نیز پدر گرانقدر شهید سید مصطفی محمودی است.

طباطبایی در پایان تصریح کرد: بخشداری مرکزی در دهه ولایت و به احترام سادات عزیز برنامه دیدار با خانواده‌های شهدای خود را با خانواده‌های شهدای سادات برنامه‌ریزی کرده است.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول