اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بردسکن:

سند توسعه روستا توسط دهیاران تهیه می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار بردسکن گفت: سند توسعه روستا توسط دهیاران تهیه می‌شود که می‌توان با اجرای طرح‌های مورد نیاز، خدمات شایانی را در روستاها انجام داد.

سند توسعه روستا توسط دهیاران تهیه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، محمد عباسپور صبح امروز و در گردهمایی دهیاران و روسای شورای اسلامی روستاهای شهرستان بردسکن اظهار کرد: دشمن در عرصه‌های مختلف از مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی ضربه خورده است و این دفعه نیز جنگ اقتصادی که دیگر حربه استکبار جهانی است به راه انداخته است.

فرماندار بردسکن ادامه داد: مقام معظم رهبری چندی قبل بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح فرمودند که باید برای دفاع و گذر از این مرحله همه دست به دست هم دهیم و ضمن رعایت، دفاع جانانه از نام پر آوازه ایران اسلامی را داشته باشیم.

عباسپور افزود: ملت همیشه تو دهنی به دشمنان زده است و امروز روز دیگری است تا یکی از ضربه‌های محکم را به دهان یاوه‌گویان و استکبار جهانی وارد کنیم.

وی بر مدیریت و برنامه‌ریزی لازم از جانب مسئولان و مردم تاکید کرد و خطاب به دهیاران گفت: امروز نقش شما در سطح روستا که با مردم در ارتباط تنگاتنگ هستید، یک نقش کلیدی است.

فرماندار بردسکن گفت: سند توسعه روستا توسط دهیاران تهیه می‌شود که می‌توانید با اجرای طرح‌های مورد نیاز، خدمات شایانی را انجام داد.

وی افزود: روستاها در حال حاضر با انجام خدمات دولت، از لحاظ شرایط زندگی همچون آب، برق، راه، تلفن، راه آسفالته و گاز در شرایط ایده‌آل قراردارد که این امر سبب کاهش مهاجرت از روستاها به شهرها شده اشت.

عباسپور انجام امور اقتصادی در روستا  برای جوانان را یک اولویت مطرح کرد و افزود: این امر باید با تدبیر شما و افراد سرمایه‌گذار در روستاها انجام شود.

وی تامین فضای سبز مورد نیاز در روستاها، استفاده بهینه از آب و زمین برای کشت محصولات مختلف را مهم دانست و گفت: باغداری و کشاورزی به روش سنتی دیگر جوابگو نیست و باید برای برداشت محصول بیشتر با روش‌های تکنولوژی جدید و مکانیزه کردن اقدام کرد.

انتهایس پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول