اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبیک:

کنسرت موسیقی غربی با فرهنگ ولایت تناسب ندارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر آبیک از برگزاری کنسرت موسیقی فریدون آسرایی در روز شنبه هم‌زمان با عید غدیر و روز جهانی استکبار ستیزی در قزوین انتقاد کرد و گفت: کنسرت موسیقی غربی با فرهنگ ولایت و استکبار ستیزی تناسب ندارد.

کنسرت موسیقی غربی با فرهنگ ولایت تناسب ندارد

حجت‌الاسلام سیدابوتراب موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: بنده با موسیقی غربی، کنسرت موسیقی که ترویج‌دهنده فرهنگ غربی است و تجمعات این چنینی به شدت مخالف هستم، چراکه این گونه برنامه‌ها و تجمعات در مسیر و محور اسلام، استکبار ستیزی و ولایت نیست.

وی افزود: شادی در اسلام جایگاه خاصی دارد و به طرق مختلف مورد تأیید و توجه قرار گرفته که به عنوان نمونه می‌توان به آیه 57 سوره مبارکه یونس اشاره کرد.امام جمعه شهر آبیک گفت: در برخی از آیات قرآن شادی بیهوده و ضد ارزش مذمت شده که می‌توان به آیه 76 سوره مبارکه قصص اشاره کرد که در مورد کنسرت موسیقی که قرار است امروز در قزوین برگزار شود، مطالب جالبی بیان می‌کند.

موسوی تصریح کرد: مسئولان فرهنگی استان قزوین نباید دست به فعالیت‌هایی بزنند که با ولایت، امامت، مکتب تشیع، اسلام و قرآن زاویه دارد و به تحقق این امور دامن بزنند، حتی اگر بخش خصوصی در این زمینه نقش داشته باشد.

وی اذعان کرد: مسئولان فرهنگی باید با اجرای برنامه‌ها و نشست‌های سیاسی و دینی در شناساندن ماهیت 90 الی صد ساله استکبار جهانی و ظلم و ستم‌ها، اهانت‌ها، جسارت‌ها، تهمت‌ها، غارت‌ها و تحقیرها به دانش‌آموزان و دانشجویان گام‌های مؤثری در راستای ترویج ارزش‌های انقلاب بردارند نه اینکه با برگزاری کنسرت فرهنگ غرب را ترویج دهند.

امام جمعه شهر آبیک خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان باید بدانند که با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری می‌توانند عزت، سعادت و ارزش دنیوی و اخروی خود را حفظ کنند.

موسوی بیان کرد: دشمنان با پخش سخنرانی‌های مسئولان کشوری در مجامع بین‌المللی ناخواسته برخلاف میل خود به تبلیغ ایران اسلامی دست می‌زنند و متأسفانه ما در روز جهانی استکبار ستیزی 13 آبان را بر روی تبلیغات کنسرت در شهرها رواج می‌دهیم که به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول