اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اطلاعات مازندران:

دشمن اقتدار ایران را در منطقه پذیرفت

خبرگزاری فارس: مدیرکل اطلاعات مازندران با بیان اینکه دشمن اقتدار ما را در منطقه پذیرفته است، تصریح کرد: دشمن تلاش برای شکستن جایگاه ولایت و رهبری دارد و در پیچش و گردش‌های تاریخی اتحاد و همبستگی خود را باید حفظ کنیم.

دشمن اقتدار ایران را در منطقه پذیرفت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مصطفی حق‌پرست شامگاه پنجشنبه در مراسم گرامیداشت 13 آبان و روز ملی استکبارستیزی در دانشگاه پیام نور واحد ساری، بیان داشت: برگزاری این بزرگداشت‌ها می‌تواند در جهاد علمی دانشجویان موثر باشد زیرا جوانان ما آینده‌داران نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی افزود: ما باید از گذشته کشور برآورد خوبی داشته باشیم و از وضعیت موجود نیز شناخت کامل داشته باشیم تا بتوانیم برای ایجاد دیدگاه و طرحی در آینده و چشم‌اندازی در حوزه علمی فراهم کنیم.

حق‌پرست با بیان اینکه انقلاب ما مبتنی با ارزش‌های متعالی اسلامی است، تصریح کرد: در ثلث پایانی قرن بیستم اتفاقی رخ داد که  متفاوت با جریان‌سازی غرب و شرق و مبتنی با ارزش‌های اسلام و قرآن بود و انقلاب رشد و نمو پیدا کرد و یک رویکرد جدیدی  در تحولات دنیا بود.

مدیرکل اطلاعات مازندران با اشاره اینکه انقلاب اسلامی سه مولفه مهم را دنبال می‌کرد، گفت: انقلاب اسلامی در ابتدای شروع از سال 43 و تا بعد از پیروزی انقلاب سه مولفه رویکرد الهی مردم با محوریت و جایگاه هدایت و از طریق معنوی تحت عنوان ولایت و حامی مستحکم که به نام مردم بود.  

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی انقلابی بود که به شرق و غرب وابسته نبود، خاطرنشان کرد: از همان روزهای اول انقلاب عقبه همه جریان‌سازی‌ها مربوط به شرق و غرب بود که گروه‌های ضدانقلاب جریانی و انحرافی را علیه ما ساماندهی می‌کردند و این جریان‌سازی‌ها با عنوان کودتا و نظام عملیاتی در هشت سال دفاع مقدس بود که شرق و غرب با هم متحد شده بودند تا انقلاب را نابود کنند.

حق‌پرست افزود: آنچه که ما امروز داریم متاثر از معنویت الهی و مولفه پشتیبانی مردم و نگاه ولایی و محوریت رهبری در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و تا مادامی در بین ما و آحاد مردم باشد دشمن محکوم به شکست است.

مدیرکل اطلاعات مازندران با بیان اینکه دشمن اقتدار ما را در منطقه پذیرفته است، تصریح کرد: دشمن تلاش برای شکستن جایگاه ولایت رهبری دارد و در پیچش و گردش‌های تاریخی اتحاد و همبستگی خود را باید حفظ کنیم.

وی گفت: ما باید در شاخص‌های تحصیلی و علمی دشمن‌شناسی داشته باشیم و رفتارها، شیوه و دسیسه‌ها و رویکردهایی که دشمن در مقابله با ما در حوزه سیاسی و اجتماعی و اقتصادی دارد را از بین ببریم.

حق‌پرست اذعان داشت: دانش‌آموزان در 13 آبان با نگاه استکبارستیزانه به میدان آمدند و نتیجه آن عزت و سربلندی ایران شد.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول