اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد:

دشمن سیلی سختی از کانون‌های مساجد خورده است

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گفت: تلاش دشمنان برای تضعیف کانون‌های مساجد، نشان می‌دهد که دشمن سیلی سختی از فعالیت‌های انجام شده در این کانون‌ها خورده است.

دشمن سیلی سختی از کانون‌های مساجد خورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام حمیدرضا ارباب سلیمانی ظهر امروز در مراسم اختتامیه نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد که در سالن شهید آوینی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد با اشاره به اینکه برپایی نمایشگاه‌های عملکرد کانون‌های مساجد از اردیبهشت ماه امسال در استان‌های مختلف پیگیری شده است اظهار کرد: تاکنون این نمایشگاه‌ها در 13 استان کشور برپا شده و هفته آینده نیز نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های مساجد استان البرز برپا خواهد شد.

وی با اشاره به اهدافی که از برپایی این نمایشگاه‌ها دنبال می‌شود ادامه داد: در این نمایشگاه‌ها نسبت به کشف و شناسایی استعدادها اقدام شده و آثار و برکات خوبی عاید ما می‌شود.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه‌ها نسبت به تبادل ایده‌ها، افکار و تجارب اقدام می‌شود، اظهار داشت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در عرصه‌های مختلفی فعالیت دارند و با برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی شاهد شکوفایی هر چه بیشتر استعداد جوانان مسجدی خواهیم بود.

وی تصریح کرد: برپایی نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد را می‌توان از مصادیق عینی امر به معروف و نهی از منکر دانست چرا که در این نمایشگاه آموزش‌های مؤثری در عرصه فرهنگ به نسل جوان ارائه می‌شود.

ارباب سلیمانی بر اهمیت و ضرورت ارتقای سطح کیفی فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد تاکید کرد و گفت: در این نمایشگاه ما می‌توانیم فعالیت‌های قابل توجه را شناسایی کرده و آنها را در سطوح استانی، ملی و حتی بین‌المللی گسترش دهیم.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به نام‌گذاری سال جاری از سوی رهبر انقلاب مبنی بر توجه به حمایت از تولید ملی گفت: شعار سال تنها به حوزه اقتصادی محدود نبوده و ما در عرصه تولید فرهنگی نیز باید بتوانیم به پیشرفت‌های لازم دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری درباره کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در سفر اخیر ایشان به خراسان شمالی تاکید کرد: سخن مقام معظم رهبری برای همه مسئولان فرهنگی، حوزه‌های علمیه و طلاب تعهدآور است.

دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با اشاره به تلاش دشمنان برای تضعیف کانون‌های مساجد گفت: این مسئله نشان می‌دهد که دشمن سیلی سختی از فعالیت‌های انجام شده در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خورده است.

وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی جنگ در عرصه عمل در جریان است خاطر نشان کرد: باید به گونه‌ای تلاش کنیم که همه شعارهای ما در عرصه فرهنگ عملی و اجرایی شود.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول