اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

همه دشمنی‌ها در جهان ناشی از انحراف در مسئله غدیر است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه دشمنی‌ها در جهان ناشی از انحراف و خارج شدن از حقیقت مسئله غدیر و ولایت امام علی(ع) است.

همه دشمنی‌ها در جهان ناشی از انحراف در مسئله غدیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، پرویز طاهری امروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان در جمع نمازگزاران این شهرستان با عرض تسلیت به مناسبت رحلت آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه و مجلس خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک‌حسینی در راه اعتلای اسلام مجاهدت زیادی داشته و برای پیروزی انقلاب اسلامی و تثبیت آن سال‌ها تلاش کرد.

وی افزود: آیت‌الله ملک‌حسینی در دوران تاریکی و جهل رژیم پهلوی و پس از آن انقلاب اسلامی ایران خدمات زیادی به انقلاب و نظام ارائه کرد و به اعتقاد من قدر این انسان مجهول در استان مجهول ماند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: آیت‌الله ملک‌حسینی در برابر انحراف‌های عقیدتی و فکری به خصوص فرقه وهابیت که در کهگیلویه و بویراحمد نفوذ کرده بود، تلاش زیادی کرد و در عصر تاریکی‌‌ها حرکت روشنگرانه‌ای داشت.

طاهری در ادامه سخنان خود با اشاره به عید سعید غدیر خم و تبریک این روز به همه مسلمانان جهان بیان کرد: عید غدیر، عید جهان بشریت است و انسانیت بدون امام علی(ع) کانون جاهلیت است.

وی با تأکید بر اینکه غدیر محور امت اسلامی است، خاطرنشان کرد: انسان نمی‌تواند خود را هدایت و راهنمایی کند و سخن حق این است که هدایت و راهنمایی انسان فقط از سوی خداوند متعال امکان‌پذیر است.

طاهری ابراز داشت: در تاریخ حیات بشر، خداوند برای هدایت و راهنمایی بشر پیامبرانی را فرستاده است و هر یک از پیامبران خدا رسالت‌هایی را برعهده داشتند.

وی در خصوص انتخاب امام علی‌‌(ع) به عنوان جانشین پیامبر خدا‌(ص) در محل غدیر بیان داشت: پیامبر خدا(ص) در محل غدیر امام علی(ع) را به عنوان جانشین خود به مردم معرفی کرد و در آن روز جمع کثیری از مردم با پیامبر و جانشین ایشان بیعت کردند، ولی بعد از 60 روز و پس از رحلت پیامبر خدا(ص) مسیر حقیقی دین تغییر کرد و در حال حاضر همه دشمنی‌ها و زشتی‌هایی که در جهان اتفاق می‌افتد، متأثر از آن انحراف است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: هدف ولایت رساندن انسان از جهل و تاریکی به سوی روشنایی است و رسول خدا (ص) انسان‌ها را به راه درست هدایت کرد و آنان را از ظلم و تاریکی نجات داد.

طاهری با اشاره به 13 آبان روز دانش‌آموز یادآور شد: 13 آبان نمود مبارزه ناب محمدی‌(ص) در برابر نظام سلطه آمریکایی بوده که در این روز دانشجویان پیرو خط امام (ره) بار دیگر به جهانیان ثابت کردند که جهان زیر سلطه شیطنت‌های آمریکا است.

وی با بیان اینکه آمریکا در همه عرصه‌ها مانند یک شیطان بزرگ عمل کرده است، افزود: کار شیطان ترویج فساد و فحشا در میان مردم است و در حال حاضر آمریکا همین هدف را دنبال می‌کند و می‌توان گفت که کشور آمریکا محور تمام توطئه‌های جهان است.

طاهری تصریح کرد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با پیروی از ولایت فقیه به مبارزه با استکبار جهانی ادامه می‌دهند و امیدواریم که این مبارزه به رهبری فرهنگ غدیر و امامت و پیروان حقیقی تا ظهور دولت یار ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول