اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره:

دشمن از هر حربه‌ای برای فشار به نظام استفاده می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی به هر حربه‌ای برای فشار به کشورمان متوسل می‌شوند.

دشمن از هر حربه‌ای برای فشار به نظام استفاده می‌کند

رحیم نوری‌پور در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌دره اظهار داشت: حضور گسترده مردم در 13 آبان‌ نشانه پیمان با آرمان‌های انقلاب و مشت محکمی به دهان استکبار جهانی به فرمانروایی آمریکا و روز ملی مبارزه با استکبار است.

وی افزود: حضور اقشار مختلف مردم در این برهه زمانی که استکبار دست به تحریم همه جانبه کشور و اهانت به پیامبر اعظم (ص) زده، ضروری و از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با اشاره به حضو پرشور مردم در راهپیمایی 13 آبان خاطرنشان کرد: مردم همواره در طول انقلاب با حضور گسترده خود در رویدادهای مختلف، برای نظام جمهوری اسلامی سنگ تمام گذاشته‌اند.

وی افزود: استکبار جهانی همواره درصدد تضعیف ملت‌ها و به ویژه مسلمانان است اما ملت ایران به عنوان پرچم‌دار اسلام ناب محمدی همواره در برابر این زیاده‌خواهی‌های مستکبران ایستاده و آنها را به عقب رانده است.

نوری‌پور با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی گفت: ایستادگی‌های ملت ایران موجب شده است که دشمنان کینه‌توزی‌های خود را روز به روز نسبت به مردم و نظام اسلامی ایران بیشتر کرده و به هر حربه‌ای برای فشار به کشورمان متوسل می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام باید بدانند تا زمانی که مردم ایران همراه و پشتیبان نظام و انقلاب و رهبر معظم انقلاب هستند هیچ‌گاه موفق نمی‌شوند ذره‌ای در حرکت رو به پیشرفت کشور خللی ایجاد کنند.

فرماندار شهرستان خرم‌دره افزود: 13 آبان سال 1358 روحیه بیداری، هوشیاری و وحدت و همبستگی را در امت اسلامی بیشتر کرد.

وی با بیان اینکه یکی از اقدام‌های بزرگ و فراموش نشدنی جوانان در سال 58 حرکت عظیم 13 آبان و تسخیرلانه جاسوسی بود که توانست اقدامات شوم دشمنان را علیه کشور افشاء کند، ابراز داشت: مردم ایران اسلامی هیچ‌گاه از طی طریق در مسیر شرافت، کرامت و استقلال دست بر نمی‌دارند و در راستای پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب با تمام توان در راه جاودانگی آن تلاش و کوشش می‌کنند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول