اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آوج:

اجرای کنسرتی که 13 آبان را به حاشیه می‌کشاند هم‌صدایی با دشمن است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آوج گفت: برپایی مراسم‌ موسیقی و جشن‌هایی که روز جهانی استکبار ستیزی و 13 آبان را به حاشیه می‌کشاند، نوعی همراهی و هم‌صدایی با دشمن است.

اجرای کنسرتی که 13 آبان را به حاشیه می‌کشاند هم‌صدایی با دشمن است

حجت‌الاسلام سید ضیاء‌الدین هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آوج با اشاره به اینکه هنر در حقیقت امر فریضه مقدسی است که متأسفانه در بسیاری از کنسرت‌ها و آواهای هنری رعایت شئون اسلامی صورت نمی‌گیرد، اظهار کرد: اجرای برنامه‌های موسیقی در ایام جشن‌های غدیر با رنگ و بوی غیر دینی و خلاف شریعت اسلامی امری است که موجب ناراحتی دل مردم و دلسوزان می‌شود.

امام جمعه آوج افزود: قطعأ این مسئله که در روز عید غدیر و 13 آبان مراسم موسیقی خارج از عرف اسلامی برگزار شود، مخالف قوانین و حدود اسلامی و نیز موجب عدم رضایت‌ الهی می‌شود.

وی با بیان اینکه جسارت استکبار به حریم پاک‌ترین و نازنین‌ترین وجود عامل نشان‌دهنده استیصال دشمنان است، بیان کرد: برپایی مراسم‌ موسیقی و جشن‌هایی که روز جهانی استکبار ستیزی و 13 آبان را به حاشیه کشانده و در آن گناه اتفاق بیافتد نیز نوعی همراهی و هم‌صدایی با اهداف غیر اسلامی تلقی شده و مردم با این عناصر برخورد می‌کنند.

هاشمی ادامه داد: مسئولان باید با جدیت جلوی اجرای چنین برنامه‌هایی را گرفته و مانع از برگزاری آن شوند.

انتهای پیام/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول