اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد بابلسر و فریدونکنار مطرح کرد

اجرای طرح دریا برجسته‌ترین فعالیت‌ ارشاد بابلسر و فریدونکنار

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابلسر و فریدونکنار از طرح سالم‌سازی دریا به عنوان برجسته‌ترین فعالیت‌های این نهاد نام برد.

اجرای طرح دریا برجسته‌ترین فعالیت‌ ارشاد بابلسر و فریدونکنار

فرهاد باقری امروز در گفت‌وگو با فارس در فریدونکنار درباره فعالیت‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در طول تابستان سال جاری گفت: در تابستان امسال در شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار فعالیت‌های گسترده‌ای داشتیم.

این مسئول افزود: از برجسته‌ترین فعالیت‌های این نهاد طرح سالم‌سازی دریا بود که با اجرای تبلیغات محیطی با محوریت امربه معروف و نهی از منکر، نماز، حجاب، استفاده از دریا و فضیلت ماه مبارک رمضان به استقبال مسافران رفتیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابلسر و فریدونکنار ادامه داد: برگزاری نمایشگاه‌های کتاب ساحلی در پارکینگ دو بابلسر و پارک لاله فریدونکنار به مدت 60 روز از دیگر فعالیت‌های طرح سالم‌سازی دریا بود.

وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه‌های عکس، تئاتر، اجرای موسیقی محلی، مسابقات فرهنگی و هنری و مولودی‌خوانی که از سوی بسیج اجرا شد از دیگر برنامه‌های تابستان تلقی می‌شود که مورد استتقبال چشمگیری قرار گرفت.

باقری متذکر شد: عمده فعالیت ادره فرهنگ و ارشاد اسلامی بیشتر با همکاری فرمانداری، ادارت آموزش و پرورش، اوقاف، سپاه، تبلیغات اسلامی، دانشگاه، کتابخانه عمومی و شهرداری است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابلسر و فریدونکنار خاطرنشان کرد: مهم‌ترین هدف ما ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی در میان اقشار مختلف جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان در مقابله با فرهنگ بیگانه و کنترل آن در شیوع آن است.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول