اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر طرح همایش 313 یار موعود:

طرح 313 یار موعود یک الگوی فرهنگی جامع مهندسی است

خبرگزاری فارس: مدیر طرح همایش 313 یار موعود گفت: طرح «313 یار موعود» یک الگوی فرهنگی جامع مهندسی است.

طرح 313 یار موعود یک الگوی فرهنگی جامع مهندسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، رضا فرخ‌شاهی ظهر امروز در آیین افتتاحیه ششمین دوره کشوری 313 یار موعود، اظهار کرد: طرح 313 یار موعود طرح برگزیده کشوری در سال 90 است.

فرخ‌شاهی تصریح کرد: این یک طرح علمی، آموزشی و پژوهشی است که با حضور عالمان برجسته و مدرسان حوزه در استان در 7 جلسه آموزشی در طول 3 ماه در روزهای جمعه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در طی 6 دوره گذشته در این طرح حدود 3 هزار نفر شرکت داشته‌اند، افزود: در طول این 6 دوره 3 هزار نفر امام عصر را شناختند.

مدیر طرح همایش  313 یار موعود، گفت: در این دوره‌های آموزشی، 50 استاد برجسته کشور در کرمانشاه حضور یافتند و نتیجه آن 200 ساعت آموزش و 3 کتاب با محوریت مهدویت بود.

وی از اهداف این طرح، به زمینه‌سازی ظهور، تکوین فرهنگ انتظار و پاسخ‌گویی به شبهات و سئوالات درباره ایشان اشاره کرد و گفت: تامین نیروی انسانی مهدویت مهم‌ترین هدف اجرای طرح 313 یار موعود است.

فرخ‌شاهی عمده مسائل آموزشی در طرح 313 یار موعود را «امام مهدی در آیات و روایات»، «ضرورت موضوعات مهدویت»، «اخلاق ظهور»، «خانواده مهدوی»، «آسیب‌شناسی»، «غرب و مهدویت» عنوان کرد.

وی افزود: شرکت‌کنندگان در پایان طرح گواهینامه آموزشی دریافت می‌کنند و در خاتمه 313 نفر برگزیده نیز به قم و جمکران مشرف می‌شوند.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول