اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداری وزیر ارشاد خاطرنشان کرد؛

بنیاد فرهنگی رضوی گامی بلند در راستای اعتلای ارزش‌های رضوی

خبرگزاری فارس: معاون اداری، مالی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بنیاد فرهنگی رضوی می‌تواند سهم عمده‌ای در اعتلای ارزش‌ها و فرهنگ رضوی ایفا کند.

بنیاد فرهنگی رضوی گامی بلند در راستای اعتلای ارزش‌های رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدمهدی فداکار ظهر امروز در نشست آغاز یازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) اظهار کرد: جشنواره امام رضا (ع) 10ساله شده است و آثار بسیار خوبی در طول این 10 سال تولید شده که یکی از آنها ایجاد بنیاد بین‌المللی فرهنگی، هنری امام رضا مصوبه سفرهای دولت بود که با حسن نیت استاندار سابق خراسان‌رضوی و از محل بودجه کارگروه زیارت ساختمان بنیاد ساخته شد.

معاون اداری، مالی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: باید قدردان زحمات افرادی باشیم که در ادوار برگزاری جشنواره امام رضا (ع) زحمات فراوانی را متقبل شدند و تلاش این خدمتگزاران باید این باشد که تمام برنامه‌های جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) با محوریت حضرت رضا پیش برود.

فداکار خاطرنشان کرد: شرایط و ظرفیت خوبی از لحاظ ساختاری در این زمینه ایجاد شده است؛ مانند برنامه هفته‌های فرهنگ رضوی که امسال در استانداردهای متفاوتی برگزار شده است و استان‌های سراسر کشور در آن مشارکت داشته‌اند.

وی تاکید کرد: باید حداکثر توان خود را انجام دهیم تا جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) هر سال باشکوه‌تر برگزار شود.

در ادامه مصوبات کارگروه‌های یکسان‌سازی تبلیغات و مراسم، جشن‌های مردمی، مستندسازی، تکریم مهمانان و برگزیدگان، کودک و نوجوان و کیفیت بخشی آثار مطرح شد و به تبادل نظر گذاشته شد.

سپس از آثار موضوعی مانند کتاب‌های نسیم جنان از کرمانشاه،   نمایشنامه‌خوانی رضوی از خراسان‌رضوی، آفتاب از کهگیلویه و بویراحمد، غریب طوس لرستان و صحن خراسان شمالی رونمایی شد و از نمایندگان جشنواره تقدیر صورت گرفت.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول