اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور

گچسارانی‌ها در 13 آبان حماسه آفریدند

خبرگزاری فارس: مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه گچساران با حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان، با خلق حماسه‌ای دیگر، خشم و انزجار خود را از آمریکای جنایتکار و استکبار جهانی اعلام کردند.

گچسارانی‌ها در 13 آبان حماسه آفریدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، راهپیمایی روز 13 آبان در گچساران با حضور دانش‌آموزان و دانشجویان و اقشار مختلف مردم مؤمن، ولایی، همیشه در صحنه و انقلابی گچساران برگزار شد.

این راهپیمایی پس از پایان نماز دشمن‌شکن جمعه و از محل مسجد صاحب‌الزمان(عج) این شهر آغاز شد و راهپیمایان مسیر راهپیمایی را تا میدان امام خمینی(ره) پیمودند.

روحانیان، دانشجویان، اساتید دانشگاه‌ها، ائمه جمعه، مدیران، مقام‌های امنیتی، نظامی و انتظامی، بسیجیان سلحشور، اعضای شورای شهر، حضوری یکپارچه و چشم‌گیر در این راهپیمایی داشتند.

بسیجیان، بازاریان، فرهنگیان، ورزشکاران و هنرمندان گچسارانی نیز در خلق این حماسه عظیم و بی‌نظیر سهیم بودند.

مردم ولایی و همیشه در صحنه گچساران از زن و مرد، پیر و جوان، کودک و خردسال با در دست داشتن پلاکارد و پرچم‌هایی در محکومیت جنایت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی و به آتش کشیده شدن پرچم این رژیم نامشروع و غاصب در این راهپیمایی شرکت پرشور داشتند.

در این روز بزرگ جمعیت خروشان مردم گچساران با شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «این سخن جاوید روح خداست، ام‌الفساد قرن ما آمریکاست»، «دانشجوی آزاده مسلمان، تسخیر کرده پایگاه شیطان» با آرمان‌های نظام و انقلاب تجدید پیمان کردند.

حضور پرشور دانش‌آموزان آگاه، دانشجویان بابصیرت و فرهنگیان ولایی، انقلابی و همیشه در صحنه این شهرستان در راهپیمایی 13 آبان شکوه و جلوه خاص و وصف‌ناشدنی به این راهپیمایی بخشیده بود.

گچسارانی‌ها همزمان با سایر شهرهای میهن اسلامی با حضور در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان و با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، خشم و انزجار خود را استکبار جهانی اعلام کردند.

* ملت ایران ولایت‌پذیری خود را به اثبات رسانده است‌

امام جمعه گچساران در این راهپیمایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: رشادت‌ها و ایثارگری‌های ملت بابصیرت ایران اسلامی در صحنه‌های گوناگون نشانگر ولایت‌‌پذیری ملت ایران است.

سید امین‌الله حجازی ابراز داشت: راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان امسال و تقارن این روز با عید ولایت و امامت، عید سعید غدیر خم، لزوم گرامیداشت آن را بیش از پیش نمایان کرد و حضور حماسی مردم در این راهپیمایی نیز بسیار ارزنده و تأثیرگذار است.

مدیر آموزش و پرورش گچساران و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این شهرستان نیز به خبرنگار فارس گفت: تبعید حضرت امام خمینی(ره) از ایران به ترکیه در سال 1343، کشتار وحشیانه دانش‌آموزان انقلابی و حماسه‌ساز در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و مرکز فرماندهی و مدیریت براندازی نظام جمهوری اسلامی در سال 1358 حوادث تاریخ‌ساز یوم‌الله 13 آبان است.

یدالله مرادی تصریح کرد: ملت ایران با الهام از آموزه‌های جاودان حضرت ‌امام‌ راحل و مقام معظم رهبری درس مقاومت و ایستادگی در برابر نظام سلطه و تفکر استکباری را آموخته است.

وی بیان داشت: روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، یادآور روزی است که آخرین دژ شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار در جمهوری اسلامی ایران به دست دانشجویان وفادار به خط امام فرو ریخت.

مرادی دانش‌آموزان و دانشجویان ایران اسلامی را قشری بابصیرت و آگاه دانست و خاطرنشان کرد: این قشر فهیم ایران اسلامی استکبار جهانی را از رسیدن به اهداف شوم خود ناکام کرده و پشتیبان محض ولایت فقیه هستند.

 * دانش‌آموزان در 13 آبان بینش و بصیرت خود را به رخ جهانیان کشیدند

فاطیما اکبری دانش‌آموز گچسارانی که خود را دانش‌آموز کلاس چهارم ابتدایی معرفی کرد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: 13 آبان سالروز جانفشانی‌های دانش‌آموزان و دانشجویان ایران اسلامی است.

وی ابراز داشت: این روز برای ما یک روز تاریخی و ماندگار بوده و باید درس‌های این روز بزرگ برای همیشه در ذهن ما بماند و به آن عمل کنیم.

اسماعیل مردانی نیز که خود را دانش‌آموز 16 ساله معرفی کرد به خبرنگار فارس گفت: دانش‌آموزان و دانشجویان با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا آگاهی و بینش خود را از اقدامات جاسوسی و خرابکارانه آمریکا در ایران نشان دادند.

وی بیان داشت: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی همواره پشتیبان ولایت فقیه بوده و ادامه‌دهنده آرمان‌های شهیدان است.

* مردم ایران درک بالا داشته و دشمن‌شناس هستند

نجمه رضایی که خود را دانشجوی کارشناسی نقشه‌کشی صنعتی معرفی می‌کند نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس تصریح کرد: حضور دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی درک بسیار بالا و استکبارستیزی و دشمن‌شناسی این مردم را به اثبات می‌رساند.

وی عنوان داشت: مردم آگاه ایران در صحنه‌های مختلف همواره مدافع نظام و اهداف والای این انقلاب بوده و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان زده‌اند.

رضایی ادامه داد: استکبار جهانی نباید منتظر و امیدوار باشد و باید مطمئن باشد طراحی و اجرایی کردن نقشه‌های شوم علیه ایران و ملت آزاده ایران اسلامی راه به جایی نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، راهپیمایان گچسارانی مسیر راهپیمایی را تا میدان امام خمینی این شهر پیموده و در پایان راهپیمایی، قطعنامه‌ای قرائت شد که راهپیمایان با سر دادن شعار " الله‌اکبر " و " مرگ بر اسرائیل " این قطعنامه را تأیید و بر اجرای آن تأکید داشتند.

-----------------------------------

گزارش از معصومه بوستانی    

-----------------------------------

انتهای پیام/خ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول