اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از راهپیمایی 13 آبان باقرشهر

اعلام انزجار مردم باقرشهر از استکبار جهانی

خبرگزاری فارس: مردم مومن و ولایی شهرستان باقرشهر همزمان با سراسر کشور راهپیمایی ضد استکباری 13 آبان را با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار کردند.

اعلام انزجار مردم باقرشهر از استکبار جهانی

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همزمان با سراسر کشور راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان باقرشهر با حضور آحاد مردم، به ویژه دانش‌آموزان، دانشجویان، جامعه ورزشکاران، فرهنگیان و دانشگاهیان در باقرشهر آغاز شد.

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی یوم الله 13 آبان، ضمن اعلام انزجار از سیاست‌های ددمنشانه و چپاولگرانه آمریکا، رژیم صهیونیستی و کشورهای غربی، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند و ثابت کردند با گذشت بیش از 30 سال از واقعه، هنوز بر آرمان‌ها و اهداف انقلاب پایبند هستند.

دانشجویان، دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم تهران در مراسم 13 آبان شرکت کرده‌اند و شعارهای ضد استکباری سر دادند.

راهپیمایی امسال که به دلیل اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) و توطئه‌های استکبار جهانی علیه کشورهای اسلامی به‌ویژه ایران از اهمیت بیشتری برخوردار است، ملت قهرمان ایران در صفی واحد برای حمایت از ارزش‌های دین مبین اسلام و آرمان‌های والای امام، شهدا و مقام معظم رهبری به صحنه آمده‌اند تا با تمام وجود از دستاوردهای این روز مهم حمایت کرده و استکبارستیزی خود را به دنیا اعلام کنند.

مردم با شعارهایی همچون، «این گفته امام و رهبر ماست، شعار ما نبرد با آمریکاست»، «امت اسلامی ما بیدار است، ‌از آمریکا و صهیونیسم بیزار است»، «مرگ بر آمریکا»، «ارمغان انقلاب بیداری اسلامی، تنفر از آمریکا دستاوردی جهانی است»، «مرگ بر اسرائیل» و ... انزجار خود را از حکومت مستکبر آمریکا و رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

علاوه بر دانشجویان که حضور آنها امسال بسیار پررنگ‌تر از سال‌های گذشته بود، دانش‌آموزان با همراه داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی، پارچه نوشته‌های معرفی آموزشگاه‌های خود، ساخت آدمک‌های سران استکبار توسط برخی مدارس، پلاکاردهایی حاوی شعارهای ضد استکباری و سربند توسط دانش‌آموزان بسیجی شکوه خاصی به این مراسم بخشیده بودند.

بار دیگر مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه شهرستان باقرشهر همراه با ملت بیدار و هوشیار ایران اسلامی پرشور‌تر از سال‌های قبل با اراده‌های پولادین و مصمم با گام‌هایی استوار و پابرجا با قلوبی آکنده از ایمان در صفوفی به هم پیوسته، متحد و یکپارچه در مراسم یوم‌الله سیزدهم آبان فریاد استکبارستیزی و عدالت‌خواهی خود را به گوش جهانیان رسانده و در رستاخیز عظیم اراده‌های پولادین، غریو فریادهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» خود را همچون صاعقه‌ای خانمان‌سوز بر سر دنیای کفر و استکبار جهانی فرود آورده و مجدداً بر تسخیر لانه فساد و جاسوس‌خانه‌ سابق آمریکا در ایران، مهر تأیید مجدد زدند.

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی با در دست داشتن پلاکاردها و دست نوشته‌های ضد استکباری بار دیگر نفرت خود را از زیاده‌خواهی‌های آمریکا و هم‌پیمانانش به رخ جهانیان کشیدند.

راهپیمایان در پایان این راهپیمایی ضمن به آتش کشیدن پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی با قرائت بیانیه‌ای انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول