اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز:

مردم استان البرز بار دیگر ولایت‌مداری خود را ثابت کردند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز گفت: مردم این استان با حضور گسترده و آگاهانه خود در راهپیمایی یوم‌الله ضمن پاسخ به دشمنی آمریکا و راوپا بار دیگر ولایت‌مداری خود را به اثبات رساندند.

مردم استان البرز بار دیگر ولایت‌مداری خود را ثابت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسین کاشانی‌پور امروز در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در شرایطی که دشمنی و کینه استکبار جهانی علیه ملت‌ها و حکومت‌های انقلابی و آزاده هر روز بیشتر می‌شود، حضور ملت ایران در راهپیمایی امروز پیام‌های مختلفی درون خود داشت.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین این پیام‌ها، عشق و ارادت ملت ایران به ولایت بود که با گذشت بیش از 3 دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی، مردم ما نشان دادند که مانند روزهای صدر انقلاب در کنار ولایت برای تحقق آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

* ملت ایران تا آخرین قطره خون خود برابر دشمنان ایستادگی می‌کند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به حضور گسترده مردم استان البرز در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان گفت: این حضور به غربی‌ها به ویژه سران کاخ سفید ثابت کرد که مردم ما ددمنشی و دشمنی آنها را فراموش نکرده و تا آخرین قطره خون برابر زورگویی و زیاده‌خواهی دشمنان خود ایستادگی خواهد کرد.

کاشانی‌پور در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه حضور گسترده مردم سراسر کشور در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان چه تاثیری در تحریم‌ها و تهدیدهای اخیر اروپا و آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران خواهد داشت؟ گفت: هدف از تحریم‌ها به زانو درآوردن ملت و مسئولان کشورمان و هچنین مایوس شدن مردم ما از پیگیری خواسته‌های خود است.

وی تاکید کرد: با وجود تمامی دشمنی‌ها و کینه‌ورزی‌ها امروز ملت ایران به ویژه مردم استان البرز ثابت کردند که هراسی از تهدیدها و تحریم‌ها نداشته و هر سختی را با وحدت و همدلی به فرصت تبدیل خواهن کرد.

کاشانی‌پور در پایان با تقدیر از مردم استان البرز به دلیل حضور در راهپیمایی یوم الله 13 آبان گفت: شهروندان و روستاییان استان البرز امروز با حضور گسترده و باشکوه خود بار دیگر با ولی امر خود تجدید میثاق کرده و به طور قطع ولایت‌مداری و ایستادگی آنها در تاریخ ثبت خواهد شد.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول