اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابهر:

13 آبان نماد غیرت و عزت و تولی و تبری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابهر با اشاره به اهمیت روز استکبار جهانی گفت: روز 13 آبان نماد غیرت و عزت و تولی و تبری است.

13 آبان نماد غیرت و عزت و تولی و تبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با گرامیداشت روز سعید غدیر خم، این روز بزرگ و عید بزرگ را به همه شیعیان جهان و به ویژه ملت بزرگ ایران تبریک گفت.

وی با بیان اهمیت روز عید سعید غدیر خم گفت: در بیان اهمیت این روز همین بس که خداوند به پیامبر گرامی اسلام می‌فرماید که اگر مسئله ولایت را بیان نکنی مثل اینکه رسالت خود را به پایان نبرده‌ای.

امام جمعه ابهر با اشاره به اهمیت عید سعید غدیر خم تصریح کرد: عید غدیر آنقدر مهم است که با ابلاغ ولایت، دشمنان اسلام نا امید شدند.

وی با اشاره به مشکلات روز جامعه تصریح کرد: امروز هر بلا و مصیبتی که بر سر بشریت آمده است از عمل‌نکردن به پیام غدیر است.

حجت‌الاسلام رحیمی در ادامه با بیان اینکه متاسفانه ما نیز از فرهنگ غدیر فاصله داریم، اظهار داشت: ما نسبت به مسئله نبوت و امامت و ماهیت آن اطلاعات دقیقی نداریم و این مسئله برای یک ملت خسارت است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت خطبه غدیر ادامه داد:‌ باید خطبه غدیر در همه مدارس و دانشگاه‌ها برای دانش‌آموزان و دانشجویان تدریس شود.

امام جمعه ابهر در ادامه با گرامیداشت روز 13 آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی گفت: این روز نماد بین‌المللی مبارزه با استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جهانخوار است.

وی با اشاره به اقدام انقلابی دانشجویان پیرو خط امام در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران خاطر نشان کرد: در روز 13 آبان ضربه سختی به استکبار جهانی وارد شد.

حجت‌الاسلام رحیمی با اشاره به اینکه ابهت پوشالی استکبار جهانی در 13 آبان شکسته شد، تصریح کرد: دامنه شکست هیمنه پوشالی استکبار جهانی امروز هم همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: روز 13 آبان نماد غیرت و عزت و تولی و تبری است.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول