اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار خرم‌دره:

13 آبان نماد مبارزه علیه قدرت‌های شیطانی است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار خرم‌دره گفت: 13 آبان روز ایستادگی و مصداقی از فداکاری و پایداری ملت ایران در مبارزه علیه قدرت‌های شیطانی است.

13 آبان نماد مبارزه علیه قدرت‌های شیطانی است

مرتضی بنیادی در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌دره با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی اظهار داشت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان ایران نشان داد که اگر یک ملت منسجم باشند، در مقابل همه قدرت‌ها توان ایستادگی داشته و می‌توانند با مقاومت در برابر دشمنان به پیروزی برسند.

وی با بیان اینکه دشمنی استکبار با ملت ایران سابقه دیرینه داشته و خواهد داشت، گفت: لازم است که همه اقشار ملت بزرگ ایران به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان هوشیار و آگاه باشند.

معاون فرماندار شهرستان خرم‌دره افزود: از جمله این دشمنی‌ها تحمیل جنگ، ترور شخصیت‌های علمی و سیاسی این مرز و بوم و فتنه‌پراکنی‌ها بوده که به لطف هوشیاری همین قشر از جامعه همیشه شکست خورده‌ است.

وی با اشاره به دشمنی‌های استکبار با ملت ایران گفت: 13 آبان روز ایستادگی در برابر نظام سلطه و تفکر و مصداقی از فداکاری و پایداری ملت ایران در مبارزه علیه قدرت‌های شیطانی و استکباری است.

بنیادی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب یک ضرورت است، ابراز داشت: در شرایطی که دشمن بیشترین هجمه را بر ما وارد می‌‏سازد، شرکت در این راهپیمایی جبهه متحدی مقابل دشمنان و مستکبران شکل داد و آنان را از برنامه‌‏های خود ناامید ساخت.

وی با بیان اینکه 13 آبان روز کوبیدن مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی است، ابراز داشت: مردم غیور و ولایت‌مدار خرم‌دره بار دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی با امام راحل و شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس تجدید پیمان کردند.

معاون فرماندار شهرستان خرم‌دره افزود: حضور حداکثری همه اقشار مردم در این راهپیمایی سیلی محکمی به استکبار جهانی زد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول