اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر:

13 آبان بصیرت جوانان ایرانی را به رخ جهانیان کشید

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ابهر گفت: در روز 13 آبان بصیرت و آگاهی جوانان ایرانی به رخ جهانیان کشیده شد.

13 آبان بصیرت جوانان ایرانی را به رخ جهانیان کشید

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، نورالدین رفیعی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به وقایع روز 13 آبان اظهار کرد: انقلاب اسلامی مرهون دانش‌آموزان و دانشجویانی است که در همان برهه‌های اول انقلاب با اقداماتی مانند تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به یاری انقلاب و امام راحل شتافته و همواره نقشه‌های دشمنان اسلام و نظام را خنثی و این انقلاب بزرگ را بیمه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در روز 13 آبان با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بصیرت، آگاهی و اوج ولایت‌مداری جوانان ایرانی به رخ جهانیان کشیده شد، ابراز داشت: حرکت دشمن‌شکن عده‌ای از جوانان و دانشجویان در این روز نشان داد که ایران اسلامی پوزه همه زورگویان را به خاک خواهد مالید.

فرماندار شهرستان ابهر افزود: 13 آبان به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) انقلاب دوم نام گرفت و باعث شد تا دست جاسوسان و ایادی استکبار از این کشور کوتاه شود.

وی حضور گسترده در صحنه‌ها مختلف کشور را یک ضرورت دانست و گفت: در شرایطی که دشمن بیشترین هجمه را بر ما وارد می‌‏سازد، شرکت در این راهپیمایی‌ها می‏تواند جبهه متحدی مقابل دشمنان و مستکبران شکل داده و آنان را از برنامه‌‏های خود ناامید سازد.

رفیعی با تاکید بر لزوم اتحاد و همبستگی مردم تصریح کرد: ملت ایران با اتحاد و همبستگی و پیروی از رهبری همواره دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام خواهند کرد.

وی افزود: یوم‌الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روزی است که حماسه‌ها و حوادث بزرگ و سرنوشت‌سازی را در پیشانی خود حک کرده است.

فرماندار شهرستان ابهر اضافه کرد: این روز مظهر و تجلی روح بزرگ ضداستبدادی و استعمارستیز ملت قهرمان ایران و شور انقلابی دانش‌آموزان و دانشجویان رشید این مرز و بوم است.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول