اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خدابنده:

13 آبان نقطه عطفی در مبارزات ملت ایران علیه استکبار است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خدابنده گفت: 13 آبان نقطه عطفی در مبارزات ملت ایران علیه استکبار است.

13 آبان نقطه عطفی در مبارزات ملت ایران علیه استکبار است

علی یوسفی در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قیدار با بیان این که 13 آبان یادآور شکست استکبار جهانی به دست مردم ایران به ویژه دانشجویان است، گفت: 13 آبان، روز مهمی در تاریخ کشور بوده و از آنجایی که چند واقعه نظیر تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در آن اتفاق افتاده به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده است.

وی افزود: باید رشادت‌ها و فداکاری‌های نوجوانان و جوانان انقلاب اسلامی که در راه اسلام و انقلاب جان خود را تقدیم انقلاب کردند، به نحو مطلوبی به نسل‌های جدید تبیین شود.

فرماندار شهرستان خدابنده با بیان اینکه 13 آبان روز اعلام پایداری ملت سلحشور ایران سرافراز در برابر شیطان بزرگ آمریکا است، گفت: این روز نقطه پیوند برگ‌های زرینی از تاریخ آزادی ملت ایران است که نشان داده همه قدرت‌های شیطانی از درون پوچ و پوشالی هستند.

وی با بیان اینکه روز 13 آبان همواره یادآور خاطرات شعف‌انگیزی برای ملت ایران است، عنوان داشت: ملت ایران در این روز ثابت کرد که هیمنه غرب یک هیمنه پوشالی است و آمریکا همچون یک شیر پیری دچار ضعف و سستی شده و دیگر توان قدرت‌نمایی و زورگویی به جهان را ندارد.

یوسفی با اشاره به اینکه واقعه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نشان داد که اراده یک ملت، بزرگ‌تر از همه اراده‌ها است، گفت: این اتفاق نشان داد که یک ملت بزرگ توان انجام هر کاری را دارد و می‌تواند با استقامت، مقاومت و پایداری در عرصه‌های مختلف به پیروزی، استقلال و سربلندی دست یابد.

وی افزود: 13 آبان نقطه عطفی در مبارزات ملت ایران علیه استکبار است و این در حالی بود که استعمار جهانی نظیر آمریکا ادعای حاکمیت بلامنازع بر جهان را داشت، اما توسط جمعی از جوانان انقلابی تحقیر شد.

فرماندار شهرستان خدابنده با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد: امروز دشمن در جبهه‌های مختلف سعی بر وارد کردن ضربه به پیکره انقلاب و ملت ایران دارد چرا که حرکت به سمت جلوی ملت ایران برای قدرت‌های استکبار غیرقابل تحمل است.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول