اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان:

دانش‌آموزان محور برنامه‌های سازمان بسیج دانش‌آموزی هستند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان گفت: دانش‌آموزان محور برنامه‌های سازمان بسیج دانش‌آموزی محسوب می‌شوند.

دانش‌آموزان محور برنامه‌های سازمان بسیج دانش‌آموزی هستند

محسن احمدی‌تبار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان از سال 75 فعالیت‌های خود را آغاز کرده و تاکنون برنامه‌های مختلفی در حوزه‌های متنوع برگزار کرده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های این سازمان دانش‌آموز محور است، افزود: فعالیت‌های این سازمان در سه محور فرهنگی و ورزشی، مسابقات قرآن و عترت و سرود با عنوان نغمه عشق اجرا می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان با اشاره به اجرای برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی در سه مقطع شهرستانی، استانی و کشوری خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان استان زنجان در این سه مقطع موفقیت‌های مطلوبی را کسب کرده‌اند.

وی از حضور دانش‌آموزان در مسابقات از مدرسه تا مرکز خبر داد و افزود: این مسابقات در رشته‌های خاصی که از سوی سازمان اعلام می‌شود، برگزار می‌شود.

*تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان از اهداف سازمان بسیج است

احمدی‌تبار با بیان اینکه برنامه‌های علمی سازمان بسیج دانش‌آموزی در مقاطع مختلف به ویژه مقطع دبیرستان پیگیری می‌شود، افزود: تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان از اهداف این سازمان است.

وی از اجرای طرح آیه‌های تمدن از سوی این سازمان خبر داد و گفت: این طرح از طرح‌های ویژه و ریشه‌ای سازمان به منظور تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان محسوب می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان با بیان اینکه این طرح برای آماده‌سازی دانش‌آموزان برای شرکت در کنکور سراسری برگزار می‌شود، افزود: کسب رتبه‌های کمتر از یک هزار از اهداف اجرای این طرح محسوب می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری المپیادهای علمی و آزمون‌های پیشرفت تحصیلی علمی از سوی این سازمان یادآور شد: آماده‌سازی دانش‌آموزان بسیجی برای حضور جدی در المپیادهای علمی از اهداف این طرح است.

احمدی‌تبار با بیان اینکه در زمینه تربیتی دانش‌آموزان نیز برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود، افزود: اجرای طرح حلقه‌های صالحین از طرح‌های تاثیرگذار محسوب می‌شود.

وی از اجرای این طرح در مدارس استان خبر داد و گفت: در هر کلاس درس گروه تربیتی تشکیل می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان با اشاره به برگزاری این طرح در مقاطع راهنمایی و دبیرستان تصریح کرد: این طرح در زمینه تربیت دانش‌آموزان بسیجی از طرح‌های ماندگار محسوب می‌شود.

وی از برگزاری اردوهای راهیان نور برای دانش‌آموزان بسیجی خبر داد و گفت: دانش‌آموزان با شرکت در این اردوها از نزدیک از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بازدید می‌کنند.

احمدی‌تبار اجرای طرح ولایت را از دیگر برنامه‌های سازمان برشمرد و گفت: این طرح نیز ویژه دانش‌آموزان بسیجی به نحو مطلوبی در استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول