اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان:

دشمن ذهن کودکان ایرانی را نشانه گرفته است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: امروز دشمن ذهن کودکان ما را نشانه گرفته و می‏خواهد ارتشی در داخل کشور برای خود درست کند که چند سال بعد آماده می‏شود.

دشمن ذهن کودکان ایرانی را نشانه گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‏الاسلام علی شکری گفت: تبلیغ برای کودکان از اهمیت ویژه‏ای برخوردار است و در همین راستا، اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان دوره تخصصی تبلیغ ویژه کودکان را برای مبلغان استان سمنان برگزار کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان یادآور شد: بیش از 60 نفر از مبلغان علاقه‏مند در 18 ساعت آموزش تخصصی در زمینه روش‏های تبلیغی ویژه کودکان، آموزش‏های مفیدی را از اساتید مجرب دریافت کردند.

شکری با اشاره به وجود معضلات فرهنگی از جمله افزایش استفاده از موادمخدر بین جوانان و همچنین مسئله بدحجابی در جامعه عنوان کرد: در این باره نیز کارگاه عفاف و حجاب و کارگاه‏های آموزشی پیشگیری از موادمخدر در شهرهای سمنان و گرمسار برگزار شد.

وی همچنین افزود: بیش از یک‌هزار و 200 نفر از اعضای هیئات مذهبی بانوان در این کارگاه‏های آموزشی شرکت کرده و بالغ بر 30 ساعت آموزش دیدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان به مسئله مهدویت و انتظار اشاره و خاطرنشان کرد: 69 نفر از مبلغان استان سمنان در 240 دقیقه آموزش مهدویت و انتظار، با مسائل مختلف روز در زمینه‏های مرتبط با این موضوع آشنا شدند.

شکری گفت: در مجموع،  یک‌هزار و 700 نفر از مبلغان، اعضای باشگاه فرهنگی جوان و اعضای هیئات بانوان استان بیش از 26 هزار ساعت آموزش‏های فرهنگی، دینی، تبلیغی را پشت سر گذاشتند.

انتهای پیام/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول