اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

دشمن پیچیده‌ترین توطئه‌ها را برای براندازی نظام طراحی کرده است

خبرگزاری فارس: معاون حقوقی، امور مجلس و دفاتر استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: دشمن با طمع خود، پیچیده‌ترین توطئه‌ها را برای براندازی نظام جمهوری اسلامی طراحی کرده، پس باید با وحدت و همدلی مانع از تحقق اهداف شد.

دشمن پیچیده‌ترین توطئه‌ها را برای براندازی نظام طراحی کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، نصرت‌الله لطفی صبح امروز در مراسم افتتاح دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر با اشاره به توطئه‌های دشمن از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی بر ضد کشور اظهار داشت: دشمنان در درون کشور به دنبال سوء استفاده و بهره‌برداری به نفع خود هستند و در این راستا می‌خواهند با طراحی برنامه باعث نارضایتی مردم از انقلاب شوند به این خیال که مردم با عقاید خود در مقابل نظام بایستند.

وی افزود: دشمن همیشه به نظام جمهوری اسلامی طمع داشته و پیچیده‌ترین توطئه‌ها را برای براندازی نظام جمهوری اسلامی طراحی کرده است و قصد دارد با جو روانی جامعه و مردم را ناراضی نشان دهد.

معاون حقوقی، امور مجلس و دفاتر استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فرمایشات حکیمانه رهبری در هدایت کشور اشاره کرد و گفت: بصیرت و آگاهی مردم و امید به نظام جمهوری اسلامی همواره موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان در طول سال‌های اخیر شده و دشمن هرگز نتوانسته به اهداف خود در براندازی و کمرنگ جلوه دادن نظام برسد.

وی به وجود تحریم‌های دشمن علیه کشورمان اشاره کرد و گفت: باید این تحریم‌ها مدیریت شود چراکه اعمال تحریم‌ها باعث مشکلات اقتصادی کشور شده و در این راستا باید از بروز بحران‌های بعدی جلوگیری شود.

لطفی وجود بحران اقتصادی را تبدیل شدن به بحران اجتماعی خواند و گفت: بحران اجتماعی به بحران سیاسی تبدیل خواهد شد.

وی عنوان داشت: همه ما به وجود گرانی در کشور واقف هستیم و در این راستا عوامل داخلی نیز سهیم بوده و باید با توجه به تأکیدات رهبری حرکت کنیم تا این پیچ تند را نیز که مقطعی خواهد بود پشت سر بگذاریم.

معاون حقوقی، امور مجلس و دفاتر استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ادامه به انتخابات آینده رئیس جمهوری اشاره کرد و گفت: با توجه به نزدیک شدن به انتخابات، دشمن در راستای برنامه‌ریزی و جو روانی برای انتخابات آینده کشور است و لازم است بر اساس تجربه‌های گذشته، مراقب توطئه‌های ایادی استکبار و وابستگان آن باشیم.

وی اطلاع‌رسانی‌ به موقع برای حضور منسجم و یکپارچه مردم در خصوص اصل انتخابات را مهم برشمرد و گفت: این امر می‌تواند باعث ایجاد احساس یأس و ناامیدی در وجود دشمن شود و در این راستا مردم آگاهی بیشتری نسبت به شناخت دشمن پیدا می‌کنند.

لطفی در پایان دفاع از اسلام، انقلاب و حرکت در مسیر امام و رهبری در مقطع پیش رو را برای اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار حساس و سرنوشت‌ساز خواند و افزود: با صبر و مقاومت مشکلات رفع خواهد شد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول