اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای فرهنگ عمومی دماوند:

غفلت و سطحی‏‌نگری منافذ رخنه دشمن به جبهه اسلام است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند گفت: «غفلت» و «سطحی‌‏نگری» منافذی برای رخنه دشمن به جبهه اسلام شمرده می‏شود.

غفلت و سطحی‏‌نگری منافذ رخنه دشمن به جبهه اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏‌الاسلام محمد علاءالدینی صبح امروز در نشستی با شماری از مسئولان شرق استان تهران اظهار داشت: اخیراً رهبر فرزانه انقلاب پیامی خطاب به حجاج اعزام شده به مناسک حج ارسال فرمودند.

وی ادامه داد: این پیام الهی و روحانی از دو دیدگاه، «بیان ویژگی‏های حج» و «روحیه تهاجم به شیطان» قابل بحث و بررسی است.

علاءالدینی اضافه کرد: در بخشی از پیام معظم‌‏له از جمله ظرفیت‏های حج، توجه به بیداری اسلامی جاری در منطقه و شوریدن مسلمانان جهان علیه استکبار ضروری است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند افزود: امروز باید هوشمندانه و به خوبی تلاش دشمن در راهبردهای اجرایی را شناسایی و با آن مقابله کرد.

وی ادامه داد: یکی از اهداف اصلی دشمن در پیش‏برد افکار پلید و خصمانه‏‌اش در منطقه، ایجاد تفرقه در جهان اسلام است.

علاءالدینی اضافه کرد: در این بین، دو شاخص «غفلت» و «سطحی‌‏نگری» باید به عنوان منافذ مورد استفاده دشمن برای رسوخ به جبهه مقاومت اسلامی مورد توجه قرار گیرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند افزود: قصد استکبار، ایجاد درگیری و دشمنی میان مسلمانان به نام اسلام است.

وی ادامه داد: اتهاماتی مبنی بر وجود ذاتی تروریسم در مسلمانان و بد نام کردن آنها در سطح جوامع جهانی به واسطه قدرت رسانه‏ای از جلمه تلاش‏های استکبار در این مسیر است.

علاءالدینی اضافه کرد: در فرازهایی از پیام رهبر معظم انقلاب خطاب به حجاح بیت‌‏الله‏‌الحرام آمده است که «چه کسی می‏تواند باور کند که دولت‏های حامی دیکتاتوری سیاه مصر، لیبی و تونس اکنون حامی دموکراسی در سوریه شده باشند».

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند افزود: ماجرای این روزهای مردم مظلوم سوریه به واسطه تحرکات تروریستی، انتقام‌‏گیری غرب از شکست‏های پیاپی گذشته است.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول