اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان:

هیئت‌های کشتی شهرستان‌های اصفهان با جدیت فعالیت کنند

خبرگزاری فارس: معاون توسعه اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: ورزش کشتی ورزش نخست کشور است به همین دلیل هیئت‌های کشتی شهرستان باید با جدیت بیشتری کار را پیگیری کنند.

هیئت‌های کشتی شهرستان‌های اصفهان با جدیت فعالیت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، نخستین همایش روسای هیئت‌های کشتی شهرستان‌های استان اصفهان در سال 1391 صبح امروز با معرفی سید علی میر واحدی به عنوان سرپرست هیئت کشتی استان و با حضور غلام علی ابراهیمی معاون توسعه اداره کل ورزش و جوانان، غلام علی مرادی رئیس گروه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، روسای هیئت‌های کشتی شهرستان‌های استان اصفهان و جمعی از پیشکسوتان این رشته که می‌توان به محمدرضا چوپانی مربی تیم کشتی ماهان، علیرضا ذاکری مربی تیم نوجوانان استان، عباس گودرزی مربی کشتی آزاد پوریای ولی، علی زارع داور درجه یک بین‌المللی، اشاره کرد، صبح امروز در تالار افتخارات اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد.

غلام علی ابراهیمی معاون توسعه اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در این گردهمایی گفت: ورزش کشتی ورزش ملی کشورمان محسوب می‌شود که دربطن فرهنگ و جامعه ما نهفته است، به همین دلیل اداره کل از هیئت کشتی استان حمایت می‌کند و هیئت‌های کشتی شهرستان‌های استان اصفهان باید با جدیت و برنامه‌ریزی مطلوب، هیئت استان را یاری تا کشتی استان جایگاه خود را در کشور پیدا کند.

وی تصریح کرد: در گذشته کشتی اصفهان در سطح کشور حرف‌هایی برای گفتن داشت که جایگاه اول تا سوم را به خود اختصاص می‌داد، اما دچار نوساناتی شد که جایگاه اصلی‌اش را از دست داد.

ابراهیمی پیرامون تغییرات در رأس هیئت کشتی استان اصفهان بیان کرد: با بحث و کارشناسی که صورت گرفت تصمیم گرفتیم با توجه به ظرفیت مطلوبی که در استان وجود دارد، تغییراتی را تا زمان مجمع انتخاباتی رئیس هیئت کشتی انجام دهیم و سید علی میر واحدی به عنوان سرپرست هیئت معرفی و همه ورزشکاران،مربیان و پیشکسوتان باید با همدلی و همکاری با وی سبب ارتقای این رشته در کشور شوند.

وی در پایان اضافه کرد: از داود شیران رئیس سابق هیئت کشتی به دلیل فعالیت‌های وی در کشتی استان تشکر و قدردانی و برای علیرضا میر واحدی سرپرست جدید هیئت آرزوی موفقیت می‌کنم.

در ادامه علیرضا میر واحدی ضمن خیرمقدم به حاضران اظهار کرد: برنامه‌هایی که مدنظر است، بیشتر پیرامون رده‌های سنی پایه است و هیئت کشتی استان اصفهان سعی بر این دارد که با برگزاری مسابقات و اردوهای مختلف در رده‌های پایه کشتی گیران مستعد را شناسایی تا پشتوانه مناسبی برای کشتی استان محیا کند و در شهرستان‌ها با دعوت برترین‌ها به این هدف می‌رسیم.

وی افزود: برای پیشبرد اهدافمان سعی می‌کنیم با همکاری، مشارکت و نظر تمامی کارشناسان، مربیان، پیشکسوتان و با یک خرد جمعی کشتی آزاد و فرنگی استان را به جایگاه واقعی برسانیم.

میر واحدی پیرامون بحث سخت افزاری و نرم افزاری تاکید کرد: در بحث سخت افزاری باید سالن‌های کشتی استان را برای استفاده ورزشکاران به حد مطلوب برسانیم و در بحث نرم افزاری با برگزاری کلاس‌های آموزشی برای مربیان، داوران و

کشتی‌گیران و همچنین تعامل و مشارکت با آموزش و پرورش می‌توان سطح کشتی استان را در کشور ارتقاء بخشید.

پس از صحبت‌های میر واحدی حکم سرپرستی وی توسط غلام‌علی ابراهیمی، معاون توسعه اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به وی ابلاغ شد.

در پایان این همایش روسای هیئت‌های کشتی شهرستان‌های استان اصفهان پیشنهادات و نقطه نظرات خود را ارائه دادند.

انتهای پیام/صا10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول