اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس مطرح شد

دیدار پدران شهید احمدی روشن و طوسی/ ملاقات پدر شهیدان نسل انقلاب و عصر هسته‌ای

خبرگزاری فارس: در آخرین روز از هفته گرامیداشت دفاع مقدس، پدران دو شهید احمدی روشن و طوسی در استان مازندران با هم دیدار کردند.

دیدار پدران شهید احمدی روشن و طوسی/ ملاقات پدر شهیدان نسل انقلاب و عصر هسته‌ای

عباس رمدانی داماد سردار شهید محمدحسن طوسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با بیان اینکه دیدار پدران دو شهید طوسی و احمدی روشن در هفته دفاع مقدس یادآور دلاورمردی‌های جوانان ما در دوران دفاع مقدس بود، اظهار داشت: دفاع مقدس شامل هشت سال جنگ تحمیلی نمی‌شود، شهدای هسته‌ای نشان دادند که برای به استقلال رسیدن و اشاعه فرهنگ انقلاب اسلامی هر لحظه‌اش دفاع مقدس است.

رمدانی با اشاره به اینکه در آخرین روز از هفته دفاع مقدس پدر شهید هسته‌ای مصطفی احمدی روشن به همراه امیر خلبان قضایی با حضور در منزل شهید طوسی با این خانواده دیدار کردند، بیان داشت: خانواده شهید احمدی روشن با حضور در مزار شهدای دوران دفاع مقدس به ویژه شهیدان طوسی یاد و خاطر آنان را گرامی و با اهداف آنان تجدید میثاق بستند.

وی تصریح کرد: پدر شهید احمدی روشن در سخنانش می‌گفت؛ اگر امثال فرزندم در دوران دفاع مقدس حضور داشتند با شهدای جنگ تحمیلی همراه می‌شدند و اگر شهید همت‌ها، طوسی‌ها و باکری‌ها نیز در قید حیات بودند با اهداف شهدای هسته‌ای همراه می‌شدند.

رمدانی با اشاره به اینکه پدر شهید احمدی روشن اهداف همه شهدا را در یک مسیر و برای رضای خدا می‌دانست، گفت: فضای شهید و شهادت در راستای ترویج دین اسلام است.

وی که پدر شهیدان طوسی را اسطوره پدران شهیدان مازندران معرفی کرد، اذعان داشت: دفاع مقدس مسیر آزادگی را به نسل جوان جامعه نشان می‌دهد و گرامیداشت یاد و خاطر شهدا انتقال ارزش‌های انقلاب به جوانان است.

به گزارش فارس، طوسی در جنگ حق علیه باطل، سه فرزندش را نثار انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول