اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان اصفهان:

نخستین اورژانس هسته‌ای کشور در اصفهان راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با بیان اینکه صنایع هسته‌ای یکی از صنایع و ویژگی‌های مهم این استان تلقی می‌شود، گفت: نخستین اورژانس هسته‌ای کشور در استان اصفهان راه‌اندازی می‌شود.

نخستین اورژانس هسته‌ای کشور در اصفهان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حمید اسماعیلی پیش ‌از ظهر امروز در حاشیه بیست و چهارمین همایش رؤسای ستادی اورژانس و فوریت‌های پزشکی کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این همایش با هدف آموزشی و کارگاهی و ارائه مباحث آموزشی جدید در میان این افراد به مدت دو روز در اصفهان در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه پس از وقوع زلزله در منطقه آذربایجان‌شرقی نیرو‌های فوریت‌های پزشکی تجارب بسیاری را در راستای کمک به آسیب‌دیدگان در حوادث کسب کرده‌اند، ادامه داد: کارنامه وزارت بهداشت در پوشش سلامت آسیب‌دیدگان این زلزله مطلوب بوده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با اشاره به اینکه امروز مقاوم‌سازی سازه‌های بیمارستانی بدون تغییر بنیادی در فضای بیمارستان امری ضروری تلقی می‌شود، تصریح کرد: در این همایش و کارگاه آموزشی،مباحث آموزشی مورد نیاز در این زمینه برای شرکت‌کنندگان تشریح می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه همچنین مباحث نرم‌افزاری مدیریت حوادث در بیمارستان‌ها باید تقویت شود، اضافه کرد: استان اصفهان جانشین و معین پایتخت در حوادث است و اصفهان باید آمادگی کامل برای مدیریت بحران و حوادث جدی در کشور را داشته باشد.

اسماعیلی به فعالیت 107 اورژانس پیش بیمارستانی در استان اصفهان اشاره و تاکید کرد: در آینده‌ای نزدیک اورژانس هسته‌ای در استان راه‌اندازی می‌شود و استان در آخرین مراحل ساخت این اورژانس قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه صنایع هسته‌ای یکی از صنایع و ویژگی‌های مهم استان تلقی می‌شود، افزود: اصفهان باید از آمادگی کامل در مقابل حوادث برخوردار باشد به همین خاطر نخستین اورژانس هسته‌ای کشور در استان اصفهان راه‌اندازی می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: بیشترین حوادث استان به تصادفات و بیماری‌های قلبی و عروقی اختصاص دارد و در سال گذشته بیش از 130 هزار مأموریت توسط این مرکز در سطح استان صورت گرفته است.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول