اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از فردا صورت می‌گیرد

برگزاری رقابت‌های ووشو قهرمانی استان قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس هئیت ووشوی استان قزوین از برگزاری رقابت‌های قهرمانی ووشوی استان از فردا در قزوین خبر داد.

برگزاری رقابت‌های ووشو قهرمانی استان قزوین

علی تنباکوساز امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: این مسابقات فردا با حضور بیش از 150 ووشوکار در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در دو بخش تالو و ساندا در مجموعه ورزشی تختی قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: نفرات برتر این دوره از مسابقات ضمن قرار گرفتن در تیم منتخب استان به طور مستقیم جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور که اسفند ماه سال جاری در سالن آکادمی ووشوی تهران برگزار می‌شود را کسب می‌کنند.

تنباکوساز یادآور شد: برگزاری رقابت‌های قهرمانی ووشوی استان در رده‌های سنی مختلف ضمن قرار دادن ووشوکاران در شرایط مسابقه منجر به شناسایی و شکوفا کردن استعدادهای آنان می‌شود.

رئیس هیئت ووشوی استان قزوین با اشاره به اینکه ماه گذشته هم رقابت‌های قهرمانی ووشو بانوان استان در رده‌های سنی مختلف برگزار شد، اظهار کرد: نفرات برتر این مسابقات در قالب تیم منتخب بانوان استان جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور را کسب کردند.

وی وضعیت آمادگی بانوان ووشوکار استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه روند رو به رشد بانوان استان در این سال‌ها امیدوارکننده بوده و ورزشکاران با تمرینات مناسب زیر نظر مربیان مجرب توانسته‌اند خود را در سطح رقابت‌های قهرمانی کشور مطرح کنند.

تنباکوساز با اشاره به حضور تیم هیئت ووشوی بانوان استان در رقابت‌های لیگ برتر ووشوی بانوان باشگاه‌های کشور یادآور شد: بانوان استان با وجود مشکلات مالی تا این لحظه از لیگ توانسته‌اند نتایج خوبی بگیرند و نشان دهند که می‌توانند در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.

رئیس استعدادیابی فدراسیون ووشوی کشور گفت: بانوان استان تا این لحظه از رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور یک پیروزی و سه شکست را در کارنامه به ثبت رسانده‌اند که با توجه به تمرینات منظم و برطرف کردن مشکلات قطعا می‌توانند در هفته‌های آتی لیگ نتایج بهتری را مقابل رقیبان کسب کنند.

تنباکوساز در پایان به صدرنشینی تیم ووشوی زرین قزوین در هفته‌های اول و دوم لیگ برتر جوانان باشگاه‌های کشور اشاره کرد و گفت: این تیم با یک پیروزی و یک تساوی و کسب 4 امتیاز در هفته اول و دوم این رقابت‌ها عنوان نخست را کسب کرد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول