اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ووشوی آمل:

ووشوی آمل به کسب نتیجه در لیگ امیدوار است

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ووشوی آمل گفت: تیم ووشوی تاکسیرانی آمل که در ششمین دوره لیگ برتر ووشو حضور دارد با عملکرد مطلوب ووشوکاران به کسب نتیجه در هفته‌های آینده این دوره از مسابقات امیدوار است.

ووشوی آمل به کسب نتیجه در لیگ امیدوار است

محمد قاسم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: تیم ووشوی تاکسیرانی این شهرستان که در ششمین دوره لیگ برتر ووشو حضور دارد با عملکرد مطلوب ووشوکاران به کسب نتیجه در هفته‌های آینده این دوره از مسابقات امیدوار است.

وی با اعلام اینکه ششمین دوره لیگ برتر ووشوی مردان با برگزاری هفته اول و دوم از روز پنج‌شنبه 13 مهر به طور متمرکز در آکادمی ووشوی تهران آغاز شد، افزود: این مسابقات با شرکت 9 تیم در دو گروه چهار و پنج تیمی دنبال می‌شود که مبارزه‌ها به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود.

دبیر هیئت ووشوی آمل با اعلام اینکه نماینده ووشوی این شهرستان در گروه یک با تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، فولاد ماهان سپاهان، پرشین و شهرداری چترود کرمان همگروه است، تصریح کرد: هفته اول و دوم دور رفت پنج‌شنبه گذشته برگزار شد که تاکسیرانی آمل در هفته اول دور رفت با نتیجه 9 بر سه مغلوب دانشگاه آزاد اسلامی شد.

این مسئول با اعلام اینکه ووشوکاران آملی در حد توان خود در این هفته عملکرد خوبی داشتند، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از تیم‌های قدرتمند کشورمان است که در ترکیب خود پنج بازیکن تیم ملی را در اختیار دارد البته در این دوره از رقابت‌ها تیم‌های قدرتمندی همانند نفت، کرمان، سپاهان، دانشگاه آزاد و پرشین از لحاظ مالی و جذب بازیکن حضور دارند که کار را برای دیگر تیم‌ها سخت کرده‌اند.

به گفته قاسم‌زاده تیم‌های ووشو نفت تهران، هیئت خراسان رضوی، معدن انگوران زنجان و رنگ فیروزه شیراز در گروه دوم قرار دارند.

وی ابراز امیدواری کرد این تیم بتواند در هفته‌های آینده لیگ برتر بتواند عملکرد مطلوبی از خود به نمایش بگذارد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول