اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم ووشوی مقاومت زنجان:

زنجان به دنبال قهرمانی در لیگ ووشو است

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم ووشوی مقاومت زنجان با اشاره به اینکه تیم لیگ ووشوی جوانان استان زنجان به دنبال قهرمانی در لیگ است، گفت: این تیم ابزارهای لازم برای قهرمانی را در اختیار دارد.

زنجان به دنبال قهرمانی در لیگ ووشو است

هادی موحدنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به آغاز رقابت‌های لیگ برتر جوانان ووشو اظهار داشت: این مسابقات با حضور 10 تیم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تیم ووشوی مقاومت زنجان در گروه دوم مسابقات لیگ برتر قرار گرفته است، افزود: تیم زنجان با تیم‌های زرین قزوین، خراسان‌رضوی، لرستان و کرمانشاه هم‌گروه است.

سرپرست تیم ووشوی مقاومت زنجان از حضور چند ملی‌پوش در ترکیب تیم ووشوی زنجان در لیگ برتر خبر داد و گفت: تیم ووشوی جوانان مقاومت زنجان ظرفیت خوبی برای قهرمانی در لیگ برتر ووشو دارد.

وی تصریح کرد: هیئت ووشوی استان زنجان در چند سال اخیر برنامه‌ریزی‌های خوبی در رده سنی جوانان و پایه برای بازیکن‌پروری انجام داده است.

موحدنیا اضافه کرد: هیئت ووشوی استان زنجان همه بازیکنان خود را در بزرگسالان در اختیار تیم‌های دیگر قرار داده است، بنابراین تیم بزرگسالان زنجان فقط برای حضور در این رقابت‌ها شرکت کرده و امسال نیز از دو دیدار خود به یک پیروزی دست یافته و متحمل یک باخت شده است.

وی اضافه کرد: تیم ووشوی جوانان زنجان با داشته‌های خود ضمن حفظ اهداف قبلی خود، برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف حریفان خود می‌رود.

سرپرست تیم ووشوی مقاومت زنجان با یادآوری اینکه ووشوی زنجان در اکثر مسابقات حضور پر رنگی دارند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه تیم بانوان نیز در لیگ برتر سال جاری حضور دارند.

وی با بیان اینکه نتایج مسابقات تیم ووشوی بانوان رضایت‌بخش نبوده است، ادامه داد حضور بانوان زنجانی در این سطح از مسابقات می‌تواند پشتوانه‌ای بسیار ارزشمند برای کسب نتایج مطلوب در سال‌های بعد باشد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول