اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ووشوی قزوین:

برای پیشرفت ووشوی قزوین به افق‌های دور می‌اندیشم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ووشوی استان قزوین گفت: به افق‌های دور می‌اندیشم و برای پیشرفت ووشوی این استان تلاش می‌کنم.

برای پیشرفت ووشوی قزوین به افق‌های دور می‌اندیشم

علی تنباکوساز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای ووشوی استان قزوین شده است و هیئت ووشوی این استان در سال جاری همانند سال‌های گذشته طبق برنامه پیش می‌رود.

وی بیان کرد: محمد نوری که به عنوان سرپرست به همراه تیم ملی ووشوی جوانان کشورمان عازم ماکائو شده بود، با کسب عنوان نایب قهرمانی این تیم به قزوین بازگشت.

تنباکوساز ادامه داد: نوری از مربیان باسابقه ووشو و داور بین‌المللی این رشته است که به همراه سایر ملی‌پوشان برای حضور در مسابقات جهانی به ماکائو سفر کرده بود.

وی افزود: حضور نوری داور قزوینی به عنوان سرپرست تیم ملی در مسابقات مهمی چون رقابت‌های جهانی، بدون شک مایه افتخار و مباهات جامعه ووشوی استان قزوین است.

رئیس هیئت ووشوی استان قزوین با اشاره به آمادگی این هیئت برای پذیرش علاقه‌مندان به این رشته ورزشی اظهار کرد: مربیان این هیئت با علاقه زیاد کار آموزش به نوآموزان ووشو را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

وی استعداد ووشوکاران قزوینی را بسیار خوب عنوان کرد و گفت: اگر از سوی مسئولان استان قزوین از حمایت‌های بیشتری بهره‌مند شویم بدون شک در این رشته حرف‌های زیادی برای گفتن در سطح کشور خواهیم داشت.

تنباکوساز خاطرنشان کرد: هیئت ووشوی استان قزوین برنامه‌ریزی می‌کند تا برای رقابت‌های آسیایی در تیم ملی نماینده داشته باشد.

رئیس هیئت ووشوی استان قزوین در خاتمه با اشاره به اینکه در این سال‌ها علاقه‌مندان به ووشو بیشتر از گذشته به این رشته ورزشی روی خوش نشان داده‌اند، عنوان کرد: در استان قزوین ووشوکاران حرفه‌ای داریم که اگر بسترهای مناسب فراهم باشد آنها می‌توانند در آینده پله‌های ترقی را به سرعت پشت سر بگذارند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول