اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ برتر ووشو جوانان باشگاه‌های کشور

تیم ووشو زرین قزوین همچنان در صدر می‌تازد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ووشو استان قزوین از صدرنشینی تیم ووشو زرین قزوین در رقابت‌های لیگ برتر ووشو جوانان باشگاه‌های کشور خبر داد.

تیم ووشو زرین قزوین همچنان در صدر می‌تازد

علی تنباکوساز امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: تیم ووشو جوانان زرین قزوین در هفته اول و دوم این مسابقات با پیروزی مقابل تیم هیئت ووشو کرمانشاه و تساوی برابر تیم مقاوت زنجان توانستن صدرنشینی هفته‌های آغازین این رقابت‌ها را از آن خود کند.

وی افزود: ووشوکاران تیم زرین قزوین در بازی نخست خود تیم هیئت ووشو کرمانشاه را با نتیجه هشت بر صفر شکست دادند و در بازی دوم خود مقابل تیم مقاوت زنجان به نتیجه تساوی 5 بر 5 دست یافتند.

تنباکوساز یادآور شد: با این نتایج تیم ووشو زرین جوانان قزوین با 4 امتیاز در صدر گروه دوم این رقابت‌ها قرار گرفت و تیم‌های مقاومت زنجان و خراسان رضوی نیز به ترتیب عنوان‌های دوم و سوم را در اختیار دارند.

رئیس هیئت ووشو استان قزوین در ادامه با اشاره به اینکه جوانان ووشوکار استان در هفته اول و دوم این رقابت‌ها مقابل رقیبان خود نتایج درخشانی را به دست آوردند، افزود: اوج درخشش جوانان ووشوکار تیم زرین قزوین مقابل باشگاه مقاومت زنجان رقم خورد، به نحوی که تیم زنجانی در ترکیب خود از بازیکنان مطرح و ملی پوش بهره می‌گرفت.

وی عنوان کرد: مهدی سلیمانی، علی محمدی، امیر صفری‌نژاد، علی مولایی، محسن شهبازی، میلاد باژیان، علی بغدادی و فریبرز مسگری ورزشکاران تیم ووشو زرین قزوین را تشکیل می‌دهند.

تنباکوساز عنوان کرد: سرمربیگری تیم ووشو زرین قزوین در این دوره از رقابت‌ها بر عهده منصور نوروزی است و سرپرستی این تیم را هادی علیخانی عهده‌دار است.

رئیس هیئت ووشو استان قزوین در پایان روند رو به رشد ووشو استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در حال حاضر شرایط خوبی در این رشته ورزشی داریم و حضور تیم بانوان در لیگ برتر باشگاه‌های کشور نیز می‌تواند به روند فعلی کمک شایانی بکند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول