اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های لیگ ووشو جوانان کشور

تیم ووشو زرین قزوین صاحب یک برد و یک باخت شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ووشو استان قزوین گفت: تیم جوانان ووشو زرین قزوین در جریان رقابت‌های لیگ ووشو باشگاه‌های کشور صاحب یک پیروزی و یک شکست شد.

تیم ووشو زرین قزوین صاحب یک برد و یک باخت شد

علی تنباکوساز امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه تیم ووشو زرین قزوین در جریان رقابت‌های لیگ برتر جوانان کشور امروز مسابقات خود را برگزار کرد، اظهار کرد: در این مسابقات تیم ووشو جوانان زرین قزوین مقابل تیم کرمانشاه به برتری رسید و برابر تیم مقاومت زنجان شکست خورد.

وی افزود: تیم ووشو جوانان استان قزوین در این رقابت‌ها با نتیجه هشت بر صفر مقابل تیم کرمانشاه به برتری دست یافت و توانست نخستین پیروزی خود را در این مسابقات به دست آورد. 

تنباکوساز اظهار کرد: ووشوکاران جوان استان قزوین در دومین دیدار خود مقابل تیم مقاومت زنجان قرار گرفتند که در پایان مقابل این حریف با نتیجه نزدیک 6 بر 5 بازی را واگذار کردند.

رئیس هیئت ووشو استان قزوین تصریح کرد: در این دیدار ووشوکاران قزوینی موفق شدند در بخش ساندا با نتیجه 5 بر 3 تیم مقاوت زنجان را مغلوب کنند، اما در بخش تالو با توجه به اینکه نماینده‌ای از تیم زرین قزوین حضور نداشت، در مجموع بازی را به این تیم واگذار کردیم.

تنباکوساز یادآور شد: ووشوکاران تیم زرین قزوین با وجود جوانی چهره خوبی از خود در هفته‌های اول و دوم به نمایش گذاشتند به طوری که در بازی مقابل مقاومت زنجان که ترکیب آن را قهرمانان مطرح و ملی‌پوشان تیم کشورمان یاری می‌کردند با انگیزه و روحیه بالا با غیرت و تعصب جنگیدند.

رئیس هیئت ووشو استان قزوین در پایان با اشاره به توانایی‌های ووشوکاران استان در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته در تلاش هستیم در آینده‌ای نزدیک ووشوکاران مطرح استان را به کشور تحویل دهیم.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول