اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه:

بسیجیان آماده پاسخگویی به هر تهدیدی هستند

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: بسیجیان ولایت‌مدار در رزمایش بیت‌المقدس نشان دادند که آماده پاسخگویی به هر نوع تهدیدی از سوی دشمنان هستند.

بسیجیان آماده پاسخگویی به هر تهدیدی هستند

 سردار بهمن ریحانی در حاشیه برگزاری رزمایش بزرگ بیت‌المقدس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: به حمد خدا امروز رزمایش بزرگ بیت‌المقدس توسط بسیجیان استان کرمانشاه در تنگه کنش برگزار شد.

ریحانی ادامه داد: در این رزمایش بیش از 10 هزار نفر از بسیجیان ولایت‌مدار استان کرمانشاه با اقتدار و بصیرت شرکت کردند.

وی هدف از برگزاری رزمایش بیت‌المقدس را آمادگی و ارتقا توان امنیتی و دفاعی بسیجیان عنوان کرد و گفت: بسیجیان ولایت‌مدار این بار نشان دادند که آماده پاسخگویی به هر نوع تهدیدی از سوی دشمنان هستند.

جانشین فرماندهی سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: رزمایش بیت‌المقدس از دیروز شروع شده و بخش اصلی آن امروز اجرا شد که بسیجیان با اجرای تاکتیک‌های از پیش تعیین شده آن را برگزار کردند.

وی افزود: سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صحبت‌هایی درباره آمادگی ایران در تمام جوانب بیان داشت که مورد استفاده همه قرار گرفت.

ریحانی در پایان گفت: امروز شاهد بودیم که رزمایش بیت‌المقدس با اقتدار تمام انجام گرفت و در زمینه دفاع از کوی، برزن و دفاع شهری نیز خوب عمل شد.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول