اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عاشورا خبر داد

حضور 81 گردان سپاه عاشورا در رزمایش بزرگ یگان‌های واکنش سریع بیت‌المقدس

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه عاشورا گفت: 81 گردان استان پنج‌شنبه بیست و هفتم مهر در رزمایش بزرگ یگان‌های واکنش سریع بیت‌المقدس نواحی بسیج استان با رمز لبیک یا رسول‌الله شرکت می‌کنند.

حضور 81 گردان سپاه عاشورا در رزمایش بزرگ یگان‌های واکنش سریع بیت‌المقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی‌اکبر پورجمشیدیان بعدازظهر امروز در مصاحبه مطبوعاتی با خبرنگاران اظهار کرد: در این رزمایش یگان‌ها در قالب 81 گردان که 31 گردان از این تعداد وارد فاز عملیاتی رزمایش می‌شوند، حضور خواهند داشت.

وی بسیجیان شرکت‌کننده در این رزمایش را 17 هزار نفر اعلام و اظهار کرد: از این تعداد 280 دسته جزو نیروهای واکنش سریع آموزش‌دیده و مجهز هستند.

پورجمشیدیان تمرین امداد و نجات همچنین مقابله با حوادث غیرمترقبه، نمایش اقتدار بسیج در دفاع از آرمان‌های امام و انقلاب، دفاع از کوی و برزن، ایست، بازرسی و راهپیمایی تاکتیکی را از جمله محورهای رزمایش گردان‌های عاشورا بیت‌المقدس استان اعلام کرد.

فرمانده سپاه عاشورا گفت: در رزمایش بزرگ یگان‌های واکنش سریع بیت‌المقدس نواحی بسیج استان با رمز لبیک یا رسول‌الله سازماندهی نیروهای بسیجی در ساختار جدید این نیرو، تمرین نظم و انضباط بیشتر در بسیج، کسب آمادگی همه‌جانبه بسیجیان در راستای رسالت بزرگ بسیج و آمادگی برای مقابله با تهدیدات نرم، نیمه‌سخت و سخت دشمنان علیه انقلاب اسلامی دنبال می‌شود.

وی از شنیده شدن صدای انفجار در بعدازظهر پنج‌شنبه این هفته در شهر تبریز خبر داد و گفت: صدای این سلسله انفجارها مربوط به برگزاری این رزمایش خواهد بود و شهروندان هیچ‌گونه نگرانی در این خصوص نداشته باشند.

انتهای پیام/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول