اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد خراسان جنوبی خبر داد

ارسال 589 اثر به دبیرخانه جشنواره ملی قربان تا غدیر

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از ارسال 589 اثر به دبیرخانه جشنواره ملی قربان تا غدیر در خراسان جنوبی خبر داد.

ارسال 589 اثر به دبیرخانه جشنواره ملی قربان تا غدیر

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد مطهری‌فر پیش از ظهر امروز در اختتامیه هشتمین جشنواره ملی قربان تا غدیر در خراسان جنوبی از ارسال 589 اثر به دبیرخانه جشنواره ملی قربان تا غدیر در خراسان جنوبی خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد 55 اثر منتخب در نمایشگاه آثار منتخب قربان تا غدیر در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی به واقعه غدیر اشاره کرد و افزود: غدیر از اعیاد مهم در اسلام و تداوم رسالت نبی مکرم اسلام است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: امید است شاهد تبیین فرهنگ و هنر ولایی در جشنواره ملی قربان تا غدیر باشیم.

مطهری‌فر با بیان اینکه نخستین جشنواره قربان تا غدیر در سال 84 در استان برگزار شد، بیان داشت: امسال شاهد برگزاری هشتمین جشنواره قربان تا غدیر در سطح استان هستیم.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته سال اوج برگزاری این جشنواره بود، افزود: امسال به دلیل یک سری مشکلات مالی قرار بود این جشنواره برگزار نشود که با حمایت‌های وزیر ارشاد امروز شاهد برگزاری آن هستیم.

*برای استمرار جشنواره قربان تا غدیر همه باید پای کار باشند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی تاکید کرد: برای اینکه این جشنواره در سال‌های آینده استمرار داشته باشد نیازمند همت و همکاری تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی هستیم.

مطهری‌فر از برگزاری کارگاه‌های گرافیک و خوشنویسی در حاشیه این جشنواره خبر داد و افزود: این جشنواره در چهار بخش گرافیک، پوستر، خوشنویسی و مقاله برگزار شد.

وی گفت: امید است شاهد رونق هر چه بیشتر این جشنواره در سال‌های آینده باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی به خلاصه‌ای از اقدامات اداره کل ارشاد در دولت دهم اشاره کرد و یادآور شد: از ابتدای دولت دهم تاکنون 65 جشنواره فرهنگی هنری در استان برگزار شده است.

مطهری‌فر از برگزاری 64 کارگاه آموزشی هنری نیز طی این مدت خبر داد و بیان داشت: 139 فیلم نیز در این مدت تولید شده است.

وی افتتاح دو نگارخانه، 24 موسسه قرآنی، برگزاری 18 نمایشگاه کتاب و برگزاری چهار جشنواره قرآنی را از دیگر اقدامات این نهاد در دولت دهم عنوان کرد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول