اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهشهر خبر داد

آغاز پرداخت تسهیلات بلاعوض به سیل‌زدگان بهشهر

خبرگزاری فارس: فرماندار و رئیس شورای هماهنگی ستاد بحران شهرستان بهشهر از آغاز پرداخت تسهیلات بلاعوض معیشتی به آسیب‌دیدگان سیل بهشهر خبر داد.

آغاز پرداخت تسهیلات بلاعوض به سیل‌زدگان بهشهر

محمد‌رضا البرزی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در شهرستان بهشهر، اظهار داشت: تاکنون 843 پرونده مربوط به سیل‌زدگان برای دریافت وام و تسهیلات بلاعوض تکمیل شده است.

وی افزود: از امروز پرداخت مبلغ بلاعوض معیشتی به میزان 500 هزار تومان آغاز شده است.

فرماندار بهشهر تصریح کرد: روزانه 200 تا 300 نفر از کسانی که پرونده آنها در بنیاد مسکن تکمیل شده برای دریافت مبلغ بلاعوض به بانک ملی معرفی می‌شوند که امروز به همین تعداد مبالغ خود را دریافت کردند.

البرزی افزود: کمک‌های نقدی و غیرنقدی هم که از سوی مردم استان مازندران و سازمان‌های مردم نهاد یا شرکت‌ها به سیل‌زدگان اختصاص داده می‌شود، پس از جمع‌آوری، ثبت و برنامه‌ریزی‌، به آسیب‌دیدگان واقعی تقدیم می‌شود.

نماینده دولت در بهشهر از همکاری صندوق مهر امام رضا(ع) در تامین اعتبار تسهیلات قرض الحسنه به میزان 3 میلیارد تومان قدردانی کرد و گفت: این اعتبارات به آسیب‌دیدگان سیل 22 مهرماه اختصاص دارد.

البرزی تصریح کرد: 3 میلیون تومان وام کم‌بهره برای تعمیرات خودرو، 3 میلیون تومان وام ودیعه مسکن، 10 میلیون تومان وام اشتغال، 5 میلیون تومان وام به واحدهای تجاری، 3 میلیون تومان وام تعمیرات مسکن شهری و روستایی و 3 میلیون تومان وام هم به خرید کالا اختصاص دارد.

وی در پایان گفت: تاکنون پرونده حدود 250 نفر از سیل‌زدگان در صندوق مهر امام رضا(ع) شعبه بهشهر تکمیل شده است.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول