اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده پلیس‌راه سیستان و بلوچستان:

وانت‌بارها وسیله مناسبی برای جا‌به‌جایی مسافر نیستند

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده پلیس‌راه سیستان و بلوچستان گفت: وانت‌بارها وسیله‌ مناسبی برای جابه‌جایی مسافر نبوده و در صورت بروز حادثه بیشترین آمار کشته‌ها را در پی دارند.

وانت‌بارها وسیله مناسبی برای جا‌به‌جایی مسافر نیستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، رضایی عصر امروز در نشست تخصصی روسا و کارشناسان پلیس‌راه و راهور با اصحاب رسانه اظهار داشت: استفاده از وانت‌بارها برای جابه‌جایی مسافر اشتباه و اقدامی مخاطره‌آمیز است که مردم باید رعایت کنند.

وی افزود: در تصادفات وانت‌بارها بیشتر افزایش کشته‌ها را شاهد هستیم.

جانشین فرمانده پلیس‌راه سیستان و بلوچستان اضافه کرد: در جنوب سیستان و بلوچستان بیشتر علائم ایمنی سرقت می‌شود، با توجه به اینکه علائم ایمنی نماینده پلیس است و پیچ‌های خطرناک و نقاط حادثه خیز را هشدار می‌دهد از مردم می‌خواهیم در حفظ و نگهداری علائم ایمنی کوشا باشند تا شاهد تصادف به دلیل سرقت علائم نباشیم.

رضایی بیان داشت: تصادفات مربوط به موتور سیکلت سواران نیز به دلیل استفاده‌نکردن آنها از کلاه ایمنی اغلب منجر به تلفات جانی می‌شود.

وی اضافه کرد: استفاده از کلاه ایمنی علاوه بر اینکه حفظ جان خود راکبان را در پی دارد، به نوعی احترام به قانون نیز به شمار می‌رود.

جانشین فرمانده پلیس‌راه سیستان و بلوچستان افزود: رانندگان باید از تخلفات حادثه‌ساز دوری کرده و به علائم و تابلوهای ایمنی که به سبب حفظ جان خودشان نصب شده بیش از پیش توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه در جاده زابل - زاهدان و بالعکس با توجه به اینکه اغلب مواقع گرفتار توفان گرد و غبار است، احتمال هرگونه حادثه دور از انتظار نیست، رانندگان در این زمان بیش از قبل احتیاط کنند.

رضایی ادامه داد: با توجه به تعطیلات آخر هفته معمولا جاده زاهدان - زابل و بالعکس بیشترین بار‌ترافیک را به خود اختصاص می‌دهد که لازم است رانندگان برای جلوگیری از حوادث جاده‌ای با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

وی اضافه کرد: در آستانه فصل سرما و بارش و برف قرار داریم و رانندگان این منطقه سابقه رانندگی در جاده‌های بارانی را ندارند، به دلیل لغزنده بودن جاده‌ها رعایت احتیاط لازم است.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول